کد خبر : 1497026 | 22 دی 1396 ساعت 09:45 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

گسترش فولاد؛ به دنبال برد، به امید خوش شانسی!

شاگردان فیروز کریمی امروز میزبان تیم فولاد خوزستان هستند.

گسترش فولاد؛ به دنبال برد، به امید خوش شانسی!

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست در دربی تبریز و قرارگیری در قعر جدول، مدیران گسترش فولاد تصمیم به اخراج لوکا بوناچیچ گرفتند و فیروز کریمی را به عنوان مربی باتجربه و کهنه کار جایگزین او کردند. گسترش در اولین بازی با هدایت کریمی مغلوب پیکان شد اما پس از آن، در 10 مسابقه بعدی تنها 2 بار مقابل حریفان شکست خورد تا از رده شانزدهم به هشتم برسد و به عنوان یکی از تیم های مدعی برای سهمیه آسیایی خود را نشان دهد.

 

آن ها در حالی با 26 امتیاز در رده هشتم قرار دارند که سایپا و ذوب آهن با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بیشتر بالای سرشان هستند و استقلال پیکان هم به ترتیب 1 و 2 امتیاز بیشتر دارند.

 

حال اگر شاگردان کریمی امروز در تبریز موفق به کسب پیروزی مقابل فولاد شوند، در بدترین حالت یک رده صعود خواهند داشت چرا که پیکان با یک بازی بیشتر 28 امتیازی است. اما اگر شانس با آبی پوشان آذربایجان یار باشد و استقلال، سایپا و ذوب آهن موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان نشوند، در آن صورت می توانند تا رده چهارم نیز بالا بیایند.

 

پس از این دیدار، گسترشی ها 2 بازی حساس را مقابل تیم های تهرانی خواهند داشت. در هفته بیست و یکم به مصاف پرسپولیس خواهند رفت و در هفته بیست و دوم نیز میزبان نفت تهران خواهند بود و اگر بتوانند از این 2 بازی به سلامت عبور کنند، بدون شک تیمی شایسته برای حضور در کورس بالای جدول خواهند بود.

دیدگاه‌ها