کد خبر : 1497057 | 22 دی 1396 ساعت 12:10 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از مهدوی‌کیا، مکانی، ابراهیمی و اولادی

ستاره‌ گریزی یحیی گل‌محمدی اینبار با شماره 14

تراکتورسازی در ادامه نوار ناکامی‌های خود مقابل تیم ته جدولی نفت تهران با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد تا طاقت سکوهای ورزشگاه و هواداران این تیم تمام شود و علیه یحیی گل‌محمدی شعار دهند و خواستار جدایی او از تیم محبوبشان شوند.

ستاره‌ گریزی یحیی گل‌محمدی اینبار با شماره 14

به گزارش "ورزش سه"، تصمیمات اشتباه سریالی گل‌محمدی در تراکتورسازی مطابق آنچه که قبلاً در پرسپولیس، صبا و نفت هم رخ داده بود، نشان از این دارد که او قصد عبرت گرفتن از گذشته‌اش را ندارد و همچنان این اشتباهات را که در نتایج تیمش هم تاثیرگذار بوده تکرار می‌کند.


کنار نیامدن با بازیکنان با تجربه و کلیدی تیم یکی از مشکلات همیشگی یحیی در تیم‌هایش بوده است. تا جایی که عدم پذیرش مهدی مهدوی‌کیا در پرسپولیس حواشی زیادی برای او به بار آورد و چندی بعد وقتی مصطفی دنیزلی از این بازیکن و عملکرد درخشانش در پرسپولیس خصوصا دربی معروف 3-2 استفاده کرد، مجبور شد به اشتباهش اعتراف کند.


محسن خیلی در صبا، سوشا مکانی و مهرداد اولادی در نفت و یا مرحوم هادی نوروزی از دیگر بازیکنان با ‌تجربه‌ای بودند که می‌توانستند در تیم‌های تحت هدایت گل‌محمدی عصای دست او در زمین باشند ولی بی‌توجهی این سرمربی جوان به این بازیکنان به خود و تیمش ضربه زد. اوج این مساله در پرسپولیس رقم خورد؛ جایی که او در هفته‌های پایانی با عبور از نام مهدی مهدوی کیا بار دیگر سکوها را علیه خود کرد و در حالی که این بازیکن باتجربه می‌توانست به او در مسیری قهرمانی جام حذفی کمک کند از کنار نامش عبور کرد. مهدوی کیا که اعلام کرده بود در پایان دیدار جام حذفی قصد خداحافظی از دنیای بازیگری را دارد نیز با فرصت مناسبی در جدال با سپاهان از سوی گل محمدی مواجه نشد تا در روزی که سکوها به شدت علیه سرمربی پرسپولیس بودند، وداع غریبانه‌ای با این تیم داشته باشد.


در حال حاضر هم در تراکتورسازی شاهد چنین موردی هستیم و گل‌محمدی پس از اینکه با بازیکنانی مثل کیانی، ابراهیمی و ایرا‌ن‌پوریان مشکل پیدا کرد، چند هفته‌ای است که به محمد نوری، هافبک با تجربه تیمش روی خوش نشان نمی‌دهد و از او حتی به عنوان یار تعویضی هم استفاده نمی‌شود.


نوری با وجود اینکه بازیکن جوانی نیست ولی هوش بالای او در بازیسازی در مرکز میدان دقیقا حلقه مفقوده این روزهای تراکتورسازی است و نبود او و اینکه جانشینی با خصوصیات وی در ترکیب حضور ندارد باعث شده مهاجمان سرخپوش این تیم از نرسیدن موقعیت گل گلایه داشته باشند. اتفاقی که حتی فرزاد حاتمی هم در روزی که انتقاد سرمربی تیم را علیه مهاجمان می‌دید به آن اشاره کرد و با اعلام اینکه توپی به آنها نرسیده و تیم در امر بازیسازی با مشکل مواجه بود پاسخ انتقاد فنی سرمربی تیمش را داد. 


نوری در هفته‌های اخیر که در ترکیب تیمش جایی نداشته است، در دیدارهای تدارکاتی که فردای روز بازی برای بازیکنان ذخیره برگزار می‌شود عملکرد درخشانی داشته و همیشه در میان گلزنان و کسانی که پاس گل می‌دهند بوده و این نشان از آمادگی و انگیزه بالای او دارد. هافبک باتجربه و سابقا ملی‌پوش تراکتورسازی که در نیم فصل علیرغم مصدومیت یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم محسوب می‌شد و با پاس گل و دوندگی خود در میانه میدان توانسته بود در چند دیدار سهمی در کسب امتیاز تیمش داشته باشد، بعد از نیمکت نشینی مقابل پرسپولیس و فرصت کوتاه برابر استقلال، در جدال برابر نفت تهران از لیست خارج شد تا اختلاف میان او و سرمربی بیش از گذشته شود.


به نظر ‌می‌رسد گل‌محمدی تمایل چندانی به بازیکنانی که فاصله سنی کمی با خودش دارند نشان نمی‌دهد و تجربه بالای محمد نوری از مواردی است که این روزها تراکتورسازی از آن بهره‌مند نمی‌شود. نوری طی روزهای اخیر با توجه به این مسائل سودای جدایی از تراکتورسازی را نیز در سر دارد و این مساله را حتی به گوش سرمربی تیم نیز رسانده و در حال حاضر تنها با وعده‌های مدیرعامل باشگاه سیاست سکوت را در پیش گرفته است.

دیدگاه‌ها