کد خبر : 1497093 | 22 دی 1396 ساعت 14:31 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار بدون مهره‌های اصلی به دنبال برد

پارس جنوبی و سه امتیاز مهم بازی با نفت آبادان

پارس جنوبی با وجود کمبودهایی که در این فصل داشته نتایج خوبی گرفته و امروز نیز با هدف کسب نتیجه به آبادان رفته است.

پارس جنوبی و سه امتیاز مهم بازی با نفت آبادان

به گزارش " ورزش سه" مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی در این هفته نیز تعدادی از بهترین بازیکنان تیمش مانند امید سینک، میثم تیموری و مهدی زبیدی را در اختیار نخواهد داشت اما با بازگشت بازیکنان محروم خط دفاعی این مربی دست بازتری برای بازی برابر صنعت نفت آبادان خواهد داشت.


تارتار در بازی هفته قبل برابر سپاهان جدا از چند مهره اصلی خط تهاجمی اش سه بازیکن اصلی خط دفاعی اش را در اختیار نداشت؛ اما توانست برابر این تیم دروازه اش را بسته نگه دارد هرچند پارس در زدن گل به دلیل نبود برخی از مهره های اصلی اش دچار مشکلاتی بود.


پارس جنوبی در چند هفته اخیر برخی از بهترین مهره هایش را در اختیار نداشته و از همین رو تارتار در تعطیلات نیم فصل دو وینگر سرعتی را به خدمت گرفت تا بتواند جای خالی مهره های موثر تهاجمی اش را حفظ کند. این تیم در فصل نقل و انتقالات نیز به دلیل کمبود بودجه نتوانست بازیکنان زیادی را به خدمت بگیرد و روح الله سیف اللهی و شهرام گودرزی به این تیم پیوستند در حالی که ارسلان مطهری، مایکل اومانیا و به احتمال زیاد آلویس نانگ هم ازپارس جدا شده اند. با این وجود این تیم در حال حاضر تیم سوم جدول است و در صورت برد برابر صنعت نفت آبادان و در صورتی که فولاد ببازد یا مساوی کند آن وقت پارس جنوبی باردیگر در رده دوم جدول قرار خواهد گرفت. با این وجود کسب سه امتیاز برای پارس جنوبی در این بازی اهمیت زیادی دارد.

دیدگاه‌ها