کد خبر : 1497099 | 22 دی 1396 ساعت 15:10 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

کمپانی: با برنامه ریزی رکورد زدم

دو 60 متر با مانع بانوان ایران یک بار دیگر به رکوردی جدید رسید و الناز کمپانی حالا در مورد مسابقات قهرمانی آسیا می گوید.

به گزارش "ورزش سه"، الناز کمپانی  رکورددار دوی 60 متر با مانع ایران پس از کسب عنوان قهرمانی و رکوردشکنی در این ماده گفت: «با آغاز دور جدید تمرینات برای کسب ورودی رقابت های داخل سالن آسیا برنامه ریزی کرده بودم که با موفقیت نیز همراه بود.»


الناز کمپانی افزود: من و آقای صادق گرگانی (مربی‌ام) برای دست یافتن به ورودی و ثبت بهترین رکورد برنامه ریزی کرده بودیم که خوشبختانه با موفقیت همراه بود. در تمرینات هم به این نتیجه رسیده بودم که می توانم رکورد ایران را جابجا کنم. از امروز هم مجددا روند تمرینی را ادامه خواهیم داد. رقابت های داخل سالن قهرمانی کشور از سطح خوبی برخوردار بود. فاصله نزدیکی هم با رقبایم داشتم که همین امر موجب شد تا عملکرد بهتری نسبت به آنها داشته باشم. سارا ندافی نمایش خوبی داشت و با فاصه کمی در جایگاه دوم قرار گرفت. خوشبختانه در این مسابقات رکورد شکنی در سه ماده انجام شد که جای امیدواری هم داشت.

 

1275489


کمپانی در خصوص میزبانی مسابقات داخل سالن آسیا در پایان گفت: با گرفتن میزبانی حرکت رو به جلویی داشتیم. من چند سال پیش هم در رقابت های بین المللی دهه فجر حضور داشتم اما فکر می کنم امسال تیم های بهتری شرکت خواهند کرد. اگر نمایندگان کشورهای قزاقستان و ژاپن در این میدان حاضر باشند، شاهد رقابتی زیبا و جذاب در دوی 60 متر با مانع خواهیم بود.


الناز کمپانی رکورد ملی دوی 100 متر با مانع را نیز در دست دارد.

دیدگاه‌ها