کد خبر : 1497114 | 22 دی 1396 ساعت 16:30 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور دوازده گله شد

سومین گل سه امتیازی آقای گل برای پرسپولیس

بهترین گلزن لیگ برتر در روزی که چند فرصت مناسبت گلزنی را از دست داده بود توانست با یک گل حساس در دقیقه نود سه امتیاز شیرین را برای تیمش به دست بیاورد.

سومین گل سه امتیازی آقای گل برای پرسپولیس

به گزارش " ورزش سه" علی علیپور با گلی که برابر سیاه جامگان به ثمر رساند دوازده گله شد و فاصله اش را با رقبانش در کورس آقای گلی افزایش داد. علیپور در بازی امروز برابر سیاه جامگان یکی دو موقعیت خوب را در نیمه اول و دوم از دست داد اما سرانجام در دقیقه 90 توپی که نعمتی در کنار خط کرنر از مدافع سیاه جامگان دزدید را وحید امیری با دقت بالایی روی شش قدم ارسال کرد و علیپور دروازه خالی را با یک ضربه محکم به طاق دروازه سیاه جامگان کوبید. دوازدهمین گل علی علیپور در این فصل از رقابت های یک سه امتیازی بود. او دوبار دیگر در این فصل برای پرسپولیس گل های سه امتیازی به ثمررسانده بود. علیپور در برابر سپیدرود و استقلال تهران نیز دوبار با تک گلهایش سه امتیاز را برای پرسپولیس به دست آورده بود و این سومین بار بود که او گل سه امتیازی برای تیمش به ثمررساند.


مهاجم شماره هفتاد پرسپولیس در این فصل مقابل تیم های تراکتور، سپیدرود، ذوب آهن، سایپا، استقلال تهران، استقلال خوزستان(2گل)، صنعت نفت آبادان(2گل)، سپاهان، گسترش فولاد و سیاه جامگان موفق به گلزنی شده و اکنون با دوازده گل، آقای گل رقابت های لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها