کد خبر : 1497118 | 22 دی 1396 ساعت 16:38 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

سه امتیاز طلایی؛ پیروزی با توپ مرده!

در حالی که بازی پرسپولیس و سیاه جامگان در دقایق پایانی سپری می شد یک توپ مرده، یک گل سه امتیازی برای این تیم به همراه داشت.

سه امتیاز طلایی؛ پیروزی با توپ مرده!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دیدار دو تیم پرسپولیس و سیاه جامگان با تساوی بدون گل به دقیقه نود رسیده بود خلاقیت مثلث تیم تهرانی یک گل فوق العاده ارزشمند برای این تیم به همراه داشت. 


در این دقیقه نفوذ سیامک نعمتی توسط مدافع سیاه جامگان خنثی شد و مدافع این تیم در حال مشایعت توپ برای خروج از زمین بود اما واکنش سریع نعمتی باعث شد تا او با سرعت بیشتر در جایی نزدیک به نقطه کرنر مدافع حریف را دور بزند و با از دست دادن تعادل و انداختن پای خود مانع به اوت رفتن توپ شود. این توپ به امیری رسید و هافبک ملی پوش پرسپولیسی ها نیز که امروز بازی فوق العاده ای از خود  به نمایش گذاشت قدر آن را دانست با ارسالی دقیق توپ را به علیپور رساند و مهاجم سرخ پوشان نیز در برابر دروازه خالی حریف راهی جز گلزنی نداشت. 


در نهایت توپی که راهی تا خروج از زمین نداشت با تلاش و امیدواری سیامک نعمتی و مهارت امیری و البته ضربه دقیق علیپور سه امتیاز به موقع برای یاران برانکو در پی داشت تا این تیم بتواند پس از حملات فراوان بالاخره دروازه یاران عنایتی را باز کنند.

دیدگاه‌ها