کد خبر : 1497123 | 22 دی 1396 ساعت 16:06 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

خوب نیست هواداران به ما درباره حضور بازیکن بگویند

فلاحت‌زاده: آندو بهترین بازیکن زمین بود

فرشاد فلاحت‌زاده مربی تیم گسترش فولاد در پایان دیدار مقابل فولاد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

فلاحت‌زاده: آندو بهترین بازیکن زمین بود

به گزارش "ورزش سه"، فلاحت‌زاده در ابتدای صحبت‌هایش از هواداران گسترش انتقاد کرد که نظراتشان را با صدای بلند فریاد می‌کنند.


حرف‌های این بازیکن سابق استقلال را بخوانید:


انتقاد از هواداران
همانطور که قبلا هم گفته ام حضور تماشاگران را باید به فال نیک بگیریم و از آنها بابت حمایت هایشان تشکر کنیم. اما نکته منفی ای وجود دارد آن هم اینکه تماشاگران از ما خواستند که بازیکنی را تعویض کنیم و به جای آن امید جهانبخش را به زمین بفرستیم که فکر می کنم این حرکت قشنگ نباشد. هر کسی باید در حیطه کار خودش نفوذ کند، این دوست ما نمی دانست که آقای جهانبخش آسیب دیده است و ما او را به این بازی رساندیم؛ ولی نمی توانست 90 دقیقه برای ما بازی کند. در واقع تعویض های ما اجباری شد، بازیکنمان آسیب دید و نفراتی را از دست دادیم. ادسون سه اخطاره شد و بازی با پرسپولیس را از دست داد. شرایط به گونه ای شد که ما در مسیر حرکت تیم رو به جلو رفتیم.


اوج بازی‌های ما مقابل پرسپولیس است
فکر می کنم اگر همین روند رو به رشد را داشته باشیم، می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم، ضمن آنکه اوج بازی های ما به بازی با پرسپولیس برمی گردد. فکر می کنم امروز خیلی خوب کار کردیم و نیمه اول می توانستیم بالغ بر 3 گل به حریف بزنیم؛ ولی لک عکس العمل های خوبی داشت و توپ هایمان گل نشد. نیمه دوم طبیعتا فولاد عقب بود و می خواست به گل برسد و برای همین فشارهایش را مضاعف کرد. ما می خواستیم اشتباهی که در مقابل ذوب آهن داشتیم را اینجا تکرار نکنیم، ما در آن بازی می خواستیم تا دقیقه 90،95 به گل دست پیدا کنیم که خب متاسفانه یک گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. اگر آن یک امتیاز را داشتیم مطمئنا شرایط خیلی بهتر می شد و تجربه تلخی که در آنجا داشتیم را اینجا جبران کنیم و تیم را دفاعی کردیم و حسینی و آندو را به زمین فرستادیم که خب تجربه آنها خیلی به کار ما آمد. من روز  گذشته گفته بودم که در این دیدار از تجربه و جوانی تمامی بازیکنانمان استفاده خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.


داور شجاع بود اما ...
داوری بسیار شجاعانه و خوبی را امروز شاهد بودیم. ایشان در اکثر صحنه ها حضور داشتند و شناخت و قضاوت آنچنانی از ایشان ندیده بودم؛ ولی داور خوبی بودند. در دو صحنه می توانست آفساید نگیرد و یک بازیکن هم روی پیمان بابایی خطا کرد که می توانست کارت قرمز به او بدهد. در عین جوانی خیلی باتجربه کار کرد و این موضوع باعث مباهات و خوشحالی فوتبال ماست. از جامعه داوری تشکر می کنم که چنین بازی سخت و پرفشاری را خوب قضاوت کرد.


آقافیروز به تهران رفت
آقای کریمی به دلیل کاری باید هر چه سریع تر به تهران سفر می کردند و برای همین من به جای ایشان در کنفرانس حاضر شدم. من نماینده آقای کریمی هستم و سوالی اگر درباره بازی باشد مطمئنا پاسخ خواهم داد. اگر سوال خصوصی از آقای کریمی دارید که باید از ایشان به صورت انفرادی بپرسید. مطمئنا حضور آقای کریمی باعث شادی و مباهات شما خواهد شد؛ اما خب دلیل حضور خودم را برایتان توضیح دادم.


تیموریان بهترین بازیکن زمین بود
آندو به نظرم بهترین بازیکن زمین بود؛ اما او را به دلیل آنکه هنوز از مصدومیت خارج نشده بود به صورت کامل به زمین نفرستادیم، ضمن آنکه ابتدا گفتیم، ببینم شرایط بازی چطور است و نقاط ضعف و قوت حریف را بررسی کنیم و بعد او را به میدان بفرستیم.

دیدگاه‌ها