کد خبر : 1497134 | 22 دی 1396 ساعت 16:21 | 57.6K بازدید | 0 دیدگاه

به لطف دوستان در شهر خودمان مهمان بودیم

عنایتی: برای مسوولان شهرم متاسفم

سرمربی سیاه جامگان در پایان بازی با پرسپولیس با انتقاد از وضعیت میزبانی و عملکرد بازیکنانش توپ را به زمین دیگران انداخت.

عنایتی: برای مسوولان شهرم متاسفم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی که در دیدار مقابل پرسپولیس با شکست خانگی زمین را ترک کرد، با انتقاد از شیوه داوری و میزبانی و عملکرد بازیکنانش این عوامل را در آن تاثیرگذار دانست  این بازی را در نشست خبری تشریح کرد.


سرمربی جوان سیاه جامگان که اکنون در قعر جدول لیگ هفدهم به همراه تیمش جا گرفته با حضور در نشست خبری گفت: امیدوارم بازی خوبی دیده باشید. برای ما و بچه های ما خوب نشد اما در کل برای ما خوب نبود. پرسپولیس موقعیت‌های خوبی داشت و از بچه هایم راضی نیستم. چیزی که خواسته بودم بازیکنان اجرا نکردند و روند بازی به شکلی پیش رفت که نتوانستند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند.


وی با اشاره به عملکرد داوری آن را به سود پرسپولیس خواند و در این رابطه گفت: داوری بد نبود و در صحنه‌های 50-50 همه را به نفع پرسپولیس می‌گرفت! در کل فکر می‌کنم داور تاثیری در نتیجه نداشت.


عنایتی با انتقاد از شرایط در نظر گرفته شده برای میزبانی در این بازی گفت: ما امروز مهمان بودیم نه میزبان و تشکر میکنم از اندک هوادارانی که آمدند تا تیم شهرشان را تشویق کنند و ابراز تاسف دارم برای اتفاقی که در شهر خودمان عوض اینکه میزبان باشیم اتفاقات به گونه ای افتاد که پشت نیمکت ما هواداران پرسپولیس نشستند و هر چه خواستند به ما گفتند. متاسفانه افرادی که وابسته به برخی تیم‌ها هستند جوری فوتبال این شهر را پیش می برند که جای تاسف دارد. اینجا شهر مشهد است اما مسوولان یا استقلالی هستند و یا پرسپولیسی اما قوانین باید به گونه ای در مشهد باشد که هواداران مشهدی می‌خواهند.


سرمربی سیاه جامگان در پایان خبر از تصمیم عجیبی برای دیدارهای آتی تیمش مقابل سرخابی‌های پایتخت داد و گفت: ما در بازی‌های آینده به گونه ای عمل خواهیم کرد که در میزبانی استقلال و پرسپولیس یا در استادیوم شهر دیگری بازی کنیم یا اینکه در بلیت فروشی را به شکل دیگری انجام دهیم. اینجوری فایده ندارد، اگر در تهران بازی را برگزار می کردیم تماشاگر کمتر می آمد. در شهر خودمان و پشت نیمکت هر چه خواستند گفتند اما مسوولان هیچ واکنشی نشان ندادند. من تشکر می کنم از همان اندک هوادارانی که آمدند و شرمنده شدیم که نتوانستیم امتیاز بگیریم و امیدوارم در بازی های آینده شادتر آنها را به خانه بفرستیم.

دیدگاه‌ها