کد خبر : 1497190 | 22 دی 1396 ساعت 18:09 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه های کونته به انتقال احتمالی سانچس به سیتی

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی معتقد است منچسترسیتی هر بازیکنی را بخواهد می تواند جذب کند.

طعنه های کونته به انتقال احتمالی سانچس به سیتی

 

به گزارش "ورزش سه"، اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی آرسنال به سیتی وجود دارد که کونته با چاشنی طعنه در این خصوص صحبت کرده است.

 

احتمال جدایی از چلسی: "من خوشحالم و از دوره حضور در اینجا لذت می برم. هدایت چلسی برای من ساده نبود، زیرا این اولین تجربه مربیگری من در کشور دیگری بود؛ اما من مطمئنا از تجربه لذت برده ام. اقامت در انگلیس، زندگی با این جو و کار کردن با این بازیکنان شیرین بوده است.

 

1254406

 

من یک سال دیگر قرارداد دارم و این باشگاه است که باید تصمیم بگیرد که من را حفظ کرده یا اخراج کند. ما کار بزرگی را با بازیکنان و باشگاه آغاز کرده ایم و برای شروع کار، برای بهبود شرایط و ایجاد یک پایه محکم به زمان نیاز داریم."

 

دیدار برابر لستر: "فردا ما باید با بدترین تیم ممکن برای بازی کردن مواجه باشیم. لستر تیم خوبی است و آنها واقعا فرم آماده ای دارند. برنده شدن در این دیدار دشوار است و ما باید با دقت فراوان بازی کنیم."

 

شایعات انتقال سانچس به سیتی: "هیچ مکالمه ای بین من سانچس انجام نشد. فصل اول من در یوونتوس سعی کردم سانچس را از اودینزه به خدمت بگیرم؛ اما او تصمیم گرفت به بارسلونا ملحق شود. من بازیکنان بزرگ را تحسین می کنم و معتقدم الکسیس سانچس یکی از این بازیکنان است.

 

1275569

 

من نمی دانم که آیا قرار است سانچس از آرسنال جدا شود یا نه و باید این موضوع را از خود او بپرسید یا شاید آرسنال باید در این خصوص پاسخ دهد، زیرا آینده سانچس دست آنهاست. سیتی مشکلی در مورد پول و سرمایه گذاری ندارد و من فکر می کنم خرید سانچس یک سرمایه گذاری خوب است، زیرا ما در مورد یک بازیکن بزرگ صحبت می کنیم و سیتی با قیمتی خوب در حال جذب اوست.

 

شنیده ام قیمت انتقال سانچس 20 میلیون پوند است؛ اما در حالت عادی باید 80 یا 90 میلیون پوند برای او پرداخت کرد. سیتیزن ها در گذشته نشان داده اند که اگر آنها بخواهند یک بازیکن را جذب کنند این کار را انجام خواهند داد."

 

شرایط راس بارکلی: "ما باید از شرایط فیزیکی او راضی باشیم. بارکلی به سختی تلاش می کند و شاید برای بازی بعدی برابر نوریچ او قادر به بازی کردن باشد."

دیدگاه‌ها