کد خبر : 1497197 | 22 دی 1396 ساعت 19:10 | 110K بازدید | 0 دیدگاه

شفر: قربانی مانند باجو بر می گردد و گل می زند

سرمربی آلمانی استقلال بعد از تساوی برابر سایپا در نشست خبری شرکت کرد.

شفر: قربانی مانند باجو بر می گردد و گل می زند

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

صحبت های اولیه؟
بازی کردیم، گل خوردیم و طبیعی بود که تا پایان فصل نمی شد بدون دریافت گل کار را ادامه دهیم. در دقایق آخر یک موقعیت بسیار خوب داشتیم که گل نشد. ما در کل خوب بودیم. به بازیکنان گفتم چرا ناراحت هستید؟ ما بازی خوبی کردیم و البته چند بازیکن ما هم مصدوم شدند. در دو سه هفته اخیر به قربانی گفتم که تو یکی از مهم ترین گل های سال ما را می زنی. به او گفتم ناراحت نباش. او بر می گردد و برای ما گلزنی می کند. بازی سختی بود و از دقیقه اول مشخص بود که بازی سختی داریم. مشخص بود که در موقعیت سرور جپاروف چقدر به او نیاز داریم. در بازی بعدی در این پست بازی می کند.

 

تعویض های استقلال؟
بله راضی بودم. می خواستم اگر می شد جپاروف را به بازی بفرستم؛ ولی او را نداشتیم. باید بر اساس شرایط ببینیم که چه کار کنیم. داریوش شجاعیان در نیمه دوم در جای سرور بازی می کرد و کمی آسیب دیدگی داشت. ما یک بازیکن بسیار قوی در آن منطقه لازم داشتیم. با داریوش و بدون او فرصت گلزنی داشتیم.

فرصت به جوانان؟
فردا یک تیم منتخب از آکادمی‌مان داریم برای باری با بازیکنانی که امروز بازی نکردند. ما روی این بازی ها حساب می کنیم و بر این اساس دقت می کنیم که چه بازیکنانی می توانند به ما کمک کنند.

 

استقلال بدون جپاروف خوب نیست؟
شما بازی را کاملا دیدید؟ طبیعی است که وقتی جپاروف را نداشته باشید خیلی از توپ ها به عقب بر می گردند. این چیزی که گفتید یک نوع تعریف از تیم ما بود. وقتی شما از عملکرد ما راضی نبودید، ولی در سطح خیلی خوبی بازی کردیم.

 

عملکرد سازمان دفاعی استقلال؟
من اگر بخواهم راجع به عملکرد بازیکنان به صورت دقیق صحبت کنم، ترجیح می دهم چهره به چهره با آنها صحبت کنم. نمی خواهم بازیکنان در رسانه ها بخوانند که نظرم راجع به آنها چیست. فکر می کنم دروازه بان ما و پرسپولیس بهترین دروازه بانان ایران هستند.

 

شعارها علیه قربانی و صحبت های برانکو؟
همه بازیکنان ما عاشق استقلال هستند. همه تلاش می کنند با صد درصد وجودشان کار کنند. من به قربانی هم گفته بودم که او بالاخره یکی از گل های سال ما را می زند. وقتی می برید دوستان زیادی دارید؛ ولی وقتی نبرید فقط دوستان خوبی دارید. به او گفتم وقتی که از رختکن می رود بیرون بداند همه اعضای فنی و بازیکنان حامی او هستند و من بازی فینال در سال 94 را به یاد می آورم. در آن بازی باجو پنالتی را از دست داد و قربانی هم قطعا بر می گردد و همه ما به او کمک می کنیم. باور کنید همه اعضای باشگاه پشت سر او هستند و از او حمایت می کنند. یک مقدار شاید عکس العمل هواداران به خاطر ناراحتی و احساساتی بودن آنها باشد و فردا بگویند او بازیکن خوبی است و برای ما خوب کار کرده است. اما درباره برانکو باید بگویم که لزومی ندارد درباره سرمربی پرسپولیس صحبت کنیم. بهتر است راجع به بازی خودمان صحبت کنیم نه آقای برانکو.

دیدگاه‌ها