کد خبر : 1497220 | 22 دی 1396 ساعت 19:09 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

درویش: ظرف چند روز آینده مشکلات برطرف می شود

مدیرعامل سایپا می گوید وقتی جامعه با مشکل اقتصادی مواجه است، به طبع این موضوع به کل جامعه تسری پیدا می کند. ما از این بحث جدا نیستیم، چون یک تیم اقتصادی هستیم

درویش: ظرف چند روز آینده مشکلات برطرف می شود

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل سایپا پس از پایان دیدار این تیم برابر استقلال گفت: تیمی که فکرش راحت باشد، می تواند نتیجه خوب هم بگیرد. با توجه به سعی و تلاشی که بچه های ما داشتند همه اذعان دارند که حداقل نتیجه برای ما مساوی بود. کمااینکه سه، چهار موقعیتی که به تیرک زدیم را نتوانستیم به خوبی گل کنیم. راضی هستیم که حداقل نتیجه را گرفتیم و توانستیم یک امتیاز از این بازی بگیریم.


او ادامه داد: همه هم و غم بچه ها و آقای دایی این بود که پیروز بازی باشیم، حتی موقعیت هایی هم روی دروازه حریف ساختیم؛ ولی خب متاسفانه نتوانستیم برنده باشیم.


درویش درباره مشکلات مالی سایپا گفت: وقتی جامعه با مشکل اقتصادی مواجه است خب به طبع این موضوع به کل جامعه تسری پیدا می کند. ما از این بحث جدا نیستیم، چون یک تیم اقتصادی هستیم؛ ولی امیدواریم ظرف چند روز آینده مشکلات را برطرف کنیم. ضمن آنکه مدیرعامل گروه خودشان امروز در ورزشگاه حضور پیدا کردند و این موضوع را به بازیکنان گفتند و نشستی هم با آقای دایی داشتند. امیدواریم هرچه زودتر مشکلات برطرف شود و سایپا این فصل نتایج خوبی را کسب کند.

دیدگاه‌ها