کد خبر : 1497246 | 22 دی 1396 ساعت 23:56 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

اشتوگر: مشکل بزرگی در دورتموند وجود ندارد

پیتر اشتوگر، سرمربی بروسیا دورتموند، معتقد است که انتقاد اخیر مارسل اشملزر از پیر امریک اوبامیانگ، تاثیری روی نتایج تیمش در نیم فصل دوم نخواهد داشت.

اشتوگر: مشکل بزرگی در دورتموند وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ که فصل پیش آقای گل بوندس لیگا شد، این فصل هم در 23 بازی، 21 گل برای دورتموند به ثمر رساند، هرچند این تیم نتایج خوبی نگرفت و در نهایت پیتر بوش جای خود را به اشتوگر داد.

 

با این وجود، باز هم اخباری در مورد بی انضباطی های اوبامیانگ و احتمال رفتن او به سوپرلیگ چین در همین ژانویه منتشر شد. اشملزر، کاپیتان دورتموند، به خبرنگاران گفت که اعضای تیم در این مورد با اوبامیانگ صحبت کرده اند و تاکید کرد که "آتش های کوچک، می توانند بعدا به مشکلات بزرگی تبدیل شوند".

 

اشملزر بعدا اعلام کرد که صحبت هایش خطاب به همه بازیکنان دورتموند بوده و نه فقط اوبامیانگ و اشتوگر هم اعتقاد دارد که این اتفاق، موضوع مهمی نیست.

 

او به خبرنگاران گفت:" از نظر من، این موضوع مهمی نیست. مارسل اشملزر کاملا درست می گوید، وقتی گفت که اگر مراقب مشکلات کوچک نباشید، به مشکلات بزرگ تبدیل می شوند.

 

 

1275623

 

 

فکر می کنم این فقط برای تیم فوتبال نیست؛ در ارتباط روزانه با افراد نیز هست. من شخصا موضوع خیلی جدی ای در تیم ندیدم که بخواهم در مورد آن صحبت کنم."

 

اشتوگر همچنین در مورد شایعه حضور افراد خانواده اوبامیانگ در کمپ تمرینی دورتموند در ماربیای اسپانیا گفت:" آنهایی که در کمپ بودند، اعضای تیم و بقیه، نمی دانم دقیقا چند نفر بودند، 60 یا 70 نفر. همه آنها در مسیر حرکت نمی کردند. آنها افراد متفاوتی با شخصیت های متفاوت بودند. همه ما در مسیرمان سازماندهی می شویم.

 

تا زمانی که احساس نکنم چیزی روی روند کلی تاثیر ندارد، آن را از آنچه هست بزرگتر نمی کنم."

دیدگاه‌ها