کد خبر : 1497262 | 23 دی 1396 ساعت 08:21 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

لطفی: صحنه اخراجم را بازبینی کنید

سعید لطفی مدافع صنعت می گوید پس از اینکه توسط بازیکن حریف مصدوم شد با کارت قرمز مستقیم بیژن حیدری از بازی اخراج شد.

لطفی: صحنه اخراجم را بازبینی کنید

به گزارش "ورزش سه"، لطفی پس از بازی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که چطور با وجود از دست دادن تعادل و سرنگونی‌اش در زمین داور او را اخراج کرده می‌گوید: نمی‌‌‌دانم! با احترامی که برای آقای حیدری قائلم و این موضوع که همیشه در قضاوت انصاف را رعایت کرده‌اند، می‌خواهم یکبار دیگر فیلم بازبینی شود و این اشتباه تصحیح شود، چون واقعا این من نبودم که خطا کردم، بلکه حسین پورامینی بازیکن حریف با شتاب به سمتم آمد و روی ساق پایم خطا کرد، این را پزشک تیم می‌تواند با توجه به جراحتی که روی پایم ایجاد شده شهادت دهد.


او در ادامه گفت: همانطور که گفتم داور را مقصر این اشتباه نمی‌دانم ،به هرحال دربی تیم های جنوبی بوده و حساسیت خاص این بازی قضاوتش را هم حساس کرده، اما امیدوارم همانطور که گفتم این بازی بازبینی شود و محرومیت را از روی من بردارند.


وی در آخر به بازبینی فیلم توسط داور و مسئولین باشگاه صنعت نفت آبادان بعد اعتراض به کارت قرمز هم گفت: من بعد از پایان بازی به سمت داور رفتم و توضیح دادم که بازیکن پارس روی پایم خطا انجام داده و او پس از بازبینی فیلم بازی پی به اشتباهش برد و گفت حساسیت بازی موجب شد تا کمک داور به اشتباه نام تو را به من بگوید و کارت قرمز نشان دهد.

دیدگاه‌ها