کد خبر : 1497286 | 23 دی 1396 ساعت 09:39 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

ولسیانی: بین ۳ تیم اول جدول خواهیم بود

هافبک دفاعی اهل گرجستان یکی از بهترین های تیمش در دیدار با سپاهان بود .

ولسیانی: بین ۳ تیم اول جدول خواهیم بود

به گزارش "ورزش سه"، جورجی ولسیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره پیروزی ذوب‌آهن در دربی اصفهان گفت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم چون سپاهان تیم بسیار مقتدری است و با توجه به اینکه این دیدار یک دربی و برای اصفهانی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، اهمیت این بازی دوچندان می‌شد. تقابل سپاهان و ذوب‌آهن نبردی تاریخی است و از پیروزی در این دربی خوشحالم. این سه امتیاز برای ما و همچنین هوادارنمان اهمیت زیادی داشت و امیدوارم در جدول بالا و بالاتر برویم.

 

هافبک دفاعی ذوب‌آهن با اشاره به شکست در بازی نیم فصل نخست برابر سپاهان ادامه داد: در بازی‌های ابتدای فصل، ذوب‌آهن هنوز به خوبی شکل نگرفته بود و هماهنگی بین بازیکنان به خوبی اکنون نبود، اما حالا ذوب‌آهن تیم بهتری شده است و هر روز تلاش می‌کنیم عملکرد بهتری در زمین داشته باشیم.

 

ولسیانی که یکی از بهترین بازیکنان دربی اصفهان بود افزود: سومین پیروزی متوالی خود را بدست آوردیم و تلاش می‌کنیم در هفته‌های بعدی نیز، عملکرد خود را به همین شکل ادامه دهیم تا به رتبه‌های بالاتری در جدول دست یابیم. نمی‌توانم بگویم می‌رویم که قهرمان شویم، اما فصل را بین سه تیم نخست جدول به پایان می‌رسانیم.

دیدگاه‌ها