کد خبر : 1497288 | 23 دی 1396 ساعت 09:42 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

رییس فدراسیون عربستان؛

بحث میزبانی قطر تمام شده و غیرممکن است

رییس فدراسیون فوتبال عربستان بار دیگر تاکید کرد تیم های این کشور حاضر به حضور در کشور قطر برای برگزاری دیدارهای آسیایی خود نیستند.

بحث میزبانی قطر تمام شده و غیرممکن است

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از اعلام قبلی عربستانی ها مبنی بر اینکه علاوه بر ایران حاضر نیستند برای دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا به کشور قطر هم سفر کنند، حالا عادل عزت رییس فدراسیون فوتبال عربستان بار دیگر بر این موضوع تاکید کرده است.


او گفته است: «تیم های عربستانی جلوی قطری ها در کشور خودشان بازی نمی کنند. ما حاضر نیستیم در زمین قطری ها به زمین برویم و این مساله برای ما تمام شده است. اصلا هم جای بحثی وجود ندارد.»


این صحبت ها در حالی مطرح شده که براول پاتل، عضو تیم تحقیقات ای اف سی بعد از بررسی درخواست عربستانی ها خاطرنشان کرد: اگر تیم های عربستانی از لیگ قهرمانان آسیا کنار بکشند، این موضوع روی تورنمنت تاثیر می گذارد. آنها حاضر نیستند در کشور قطر بازی کنند و باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد.»


این مسئول در کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین اعلام کرده منتظر تصمیم نهایی کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان است تا در ماه فوریه نظر نهایی خود را اعلام کند. او تاکید کرده لیگ قهرمانان بدون تیم های عربستانی و اماراتی جام شکست خورده محسوب می شود.

دیدگاه‌ها