کد خبر : 1497290 | 23 دی 1396 ساعت 09:43 | 49.5K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار اعلام رسمی عدم نیاز به شهباززاده و جباری

لیست خروج استقلال امروز اعلام می‌شود؟

لیست خروج دوم استقلال به احتمال فراوان امروز اعلام می شود.

لیست خروج استقلال امروز اعلام می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر در همان روزهای اول نقل و انتقالات زمستانی نام حسن بیت سعید و یعقوب کریمی را در لیست خروج تیمش قرارداد و این 2 بازیکن هم اکنون تیم های خود را انتخاب کرده اند.


حسن بیت سعید با حضور  در فولاد به ستاره تیمش تبدیل شده است و در 4 بازی موفق شده 3 گل بزند و یک پاس گل بدهد و یعقوب کریمی هم یکی دو روز پیش با استقلال خوزستان قرارداد امضا کرد تا بتواند با این تیم دوباره به روزهای اوج فوتبالش برگردد.


اما پندار توفیقی چند روز پیش از اعلام لیست فروش دوم شفر خبر داد و در شرایطی که سرمربی آبی ها لیست خود را به باشگاه تحویل داده است فعلا این لیست رسانه ای نشده است.


البته حدس زدن لیست خروج استقلال اصلا سخت نیست چون پندار توفیقی چندی پیش اعلام کرد باشگاه تلاش می کند طوری رفتار کند که احترام جباری در صورت جدایی از این تیم حذف شود، پس او اولین جدا شده قطعی آبی ها خواهد بود.


نفر بعدی هم سجاد شهباززاده است، بازیکنی که مدت ها است به شرایط بازی رسیده است؛ ولی شفر هرگز نام او را در لیست قرار نمی دهد. گفته می شود شفر روز چهارشنبه به مهاجم شماره 10 خود اعلام کرده است که نیازی به او ندارد تا این بازیکن دنبال تیم جدید باشد.


شهباززاده البته با وجود جدایی از استقلال پیشنهادهای جذابی از تراکتورسازی و ذوب آهن دارد و در صورت جدایی از جمع آبی ها بار دیگر شاگرد قلعه نویی خواهد شد.

دیدگاه‌ها