کد خبر : 1497293 | 23 دی 1396 ساعت 10:45 | 116.3K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار توافق در هتل هیلتون استانبول

دو مانع بزرگ برای تراکتوری شدن دنیزلی

حضور مصطفی دنیزلی در تیم تراکتورسازی دردسرهایی دارد که ممکن است همین موضوع این حضور را منتفی کند.

دو مانع بزرگ برای تراکتوری شدن دنیزلی

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی بعد از شکست مقابل نفت تهران در شرایطی تقریبا بحرانی قرار گرفته و به همین خاطر مسئولان این باشگاه در صدد هستند هرچه زودتر تکلیف تیم را روشن کنند. مساله مهم درباره تراکتورسازی به یحیی گل محمدی و نیمکت این تیم برمی گردد. گل محمدی که به گفته خودش با آجورلو مدیرعامل باشگاه اختلاف دارد و از قبل از بازی با استقلال با او صحبتی انجام نداده در بلاتکلیف ترین وضع ممکن به سر می برد. او در تمرین روز گذشته تیمش نیز حاضر نشد و منتظر است تا تکلیفش از سوی مسئولان باشگاه روشن شود.


از سوی دیگر مدیران باشگاه تراکتورسازی به دنبال جذب یک مربی ترکیه ای برای قبول هدایت تیم شان هستند و بر این اساس با مصطفی دنیزلی و دو مربی ترک تبار دیگر وارد مذاکره شده اند که امیدوارند توافقات نهایی حاصل شود و این مربی پرآوازه به ایران برگردد.


با توجه به استقبال هواداران تراکتورسازی از حضور مصطفی دنیزلی در ایران به نظر می رسد این مربی ترک تبار که سوابق درخشانی هم در پاس تهران و پرسپولیس دارد، گزینه مناسبی برای سرخپوشان تبریزی باشد؛ اما دو مساله مهم وجود دارد که شاید حضور دنیزلی را منتفی کند. مساله اول اینکه دنیزلی برای قبول هدایت تراکتور تا پایان فصل مبلغ بالایی را درخواست کرده است.

 

1275674


دنیزلی از مسئولان تراکتورسازی برای 11 بازی باقیمانده لیگ برتر و بازی های دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا(حدودا 17 مسابقه) 500 هزار دلار درخواست کرده که این مبلغ بسیار بالا است و تراکتورسازان راضی به پرداختش نمی شوند. پیشنهاد تراکتورسازی به دنیزلی تا پایان فصل 300 هزار دلار است و اختلاف 200 هزار دلاری ممکن است همه چیز را روی هوا ببرد.


از سوی دیگر نظامی بودن تیم تراکتورسازی ممکن است دردسر جدیدی را برای این تیم به وجود بیاورد. بر اساس آیین نامه ورزشی ستاد کل نیروهای مسلح هیچ کدام از باشگاه های نظامی حق استخدام مربی خارجی ندارند و حالا این مشکل می تواند گریبان تراکتورسازی را نیز بگیرد. اگرچه در گذشته تونی اولیویرا با وجود بودن این قانون به ایران آمد و هدایت تراکتور را برعهده گرفت؛ اما گفته می شود حضور او نیز غیرقانونی بوده و ستاد کل به هیچ عنوان با حضور دنیزلی یا هر مربی خارجی دیگری موافقت نمی کند.


با این حال نمایندگان تراکتورسازی مذاکرات خود را با دنیزلی در هتل هیلتون شهر استانبول ادامه می دهند و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.


جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی نیز که فردا برگزار می شود، می تواند چاره ساز باشد و بی تردید خروجی جلسه مساله مهمی است که باید برای باخبر شدن از آن تا عصر یکشنبه صبر کنیم.

دیدگاه‌ها