کد خبر : 1497312 | 23 دی 1396 ساعت 10:53 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش تارتار برای فرار از چالش تساوی‌ها

پارس جنوبی در یک بازی دشوار و پر برخورد توانست با یک امتیاز آبادان را به مقصد جم ترک کند.

به گزارش " ورزش سه" مهدی تارتار برای کسب برد در آبادان 90 دقیقه در کنار زمین تلاش کرد؛ اما گل دقایق آخر صنعت نفتی ها برنامه های مربی جوان پارس را به هم ریخت.


البته که کسب نتیجه مساوی برابر صنعت نفت پرمهره آن هم در ورزشگاه تختی این شهر و با حضور هواداران پرشور آبادانی نتیجه بدی برای پارس جنوبی به حساب نمی آید.


تارتار در چهار بازی دور برگشت لیگ برتر سه مساوی و یک باخت به دست آورده و هرچند هنوز تیمش در رده سوم جدول قرار دارد؛ اما همین روند امتیازگیری شاید در هفته های آینده این تیم را از هدف بزرگش که کسب سهمیه آسیا است دور کند. البته که او در بازی های اخیر تعدادی از بهترین بازیکنانش را در اختیار نداشته و البته چند مهره موثرش را در نیم فصل از دست داده است. او در بازی با صنعت نفت هم چند بازیکن اصلی اش مثل میثم تیموری، امید سینک و آلویس نانگ را در اختیار نداشت و با این وجود تا آخرین دقایق برنده بازی بود.


تارتار از آن دسته مربیانی است که تمام نود دقیقه را در کنار زمین حضور دارد و بازیکنانش را در حین بازی هدایت می کند و براساس آماری که خودش به ورزش 3 اعلام کرده در هر بازی حدود 5 الی 6 کیلومتر در کنار زمین راه می رود. او با این میزان انرژی پارس را به این نقطه از جدول رسانده است؛ اما برای حفظ آن کار دشواری پیش رو دارد. هرچند نتیجه تساوی برابر سپاهان و صنعت نفت هم نمی تواند نتایج بدی برای این تیم باشد.

 

عکاس: سجاد ایمانیان

 

1275693

 

1275694

 

1275695

 

1275696

 

1275697

دیدگاه‌ها