کد خبر : 1497331 | 23 دی 1396 ساعت 11:50 | 70.5K بازدید | 0 دیدگاه

نوراللهی؛ من اینجام، آماده برای روسیه

بعد از ماجراهای پر‌ پیج و خم در نهایت احمد نوراللهی رسما از امروز به عنوان بازیکن پرسپولیس کار خود را در تمرین این تیم دوباره استارت زد.

نوراللهی؛ من اینجام، آماده برای روسیه

به گزارش “ورزش سه”، احمد نوراللهی بعد از بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس در دیدار برابر سیاه جامگان در نیم فصل لیگ شانزدهم با اشک از جمع شاگردان برانکو جدا شد تا برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شود. نوراللهی بعد از انجام دو بازی با پیراهن این تیم و در شرایطی که تصور می‌شد محرومیت نقل و انتقالاتی تبریزی‌ها باعث شود حضور او و عالیشاه با کسر امتیاز این تیم همراه شود از لیست شاگردان قلعه نویی خارج شد تا این اتفاق آغاز مصائب برای شماره هشت سابق پرسپولیس باشد.


خروج از لیست تراکتور اما با توجه کسری خدمتی مورد تایید قرار گرفته او باعث شد تا پرسپولیس امیدوار به بازگشتش شود؛ اتفاقی که در دیدار با الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی رخ داد و او علیرغم حضوری کوتاه مدت با نمایش خود توانست در تیم منتخب آن هفته نیز حاضر شود. با این همه گفته شد علیرغم هماهنگی صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و ستاد نیروی مسلح او قادر به همراهی این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نخواهد بود. ابتدا اواخر مهر و در نهایت اواخر آذر به عنوان مقصد او معرفی شدند.



اما مهر و آذر هم گذشت و‌ خبری از  بازگشت نوراللهی نشد و اعلام شد تنها در صورت حضورش در میدان تیر و پشت سر گذاشتن این مرحله آموزشی می‌تواند به ترکیب بازگردد. نوراللهی اما در اتفاقی عجیب بعد از حضوری ۲۴ ساعته در میدان تیر با ترک آن دوران آموزشی خود را نیمه‌کاره گذاشت و به حضوری نیمه وقت در تمرینات سرخپوشان و بدون مجوز بازی اکتفا کرد. در نهایت با حضور افشین پیروانی در سمت مدیر و سرپرست تیم و مشورت‌هایی که کاپیتان سابق پرسپولیس با او بعد از مذاکره با مسئولان ستاد نیروی مسلح داشت او از ابتدای هفته‌ی گذشته با ترک تمرینات راهی پادگان آموزشی شد و مرحله حضور در میدان تیر را پشت سر گذاشت و از روز جمعه مجوز بازگشت را دریافت کرد.


نوراللهی از امروز در تمرینات پرسپولیس حضور یافته؛ با کارت پایان خدمت و پشت سر گذاشتن مسیر پر حرف و حدیث و خبر مربوط به دوران سربازی‌اش. استقبال ویژه برانکو از این بازیکن که قادر خواهد بود با توجه به چند پسته بودن بیشتر نیازهای او طی روزهای محرومیت را برطرف کند، اکنون انگیزه بزرگی برای او شکل داده تا روزهای از دست رفته را جبران کند.


برانکو نیز که از این اتفاقات در طول یک سال شگفت زده شده بود با شوخی خود به استقبال این بازیکن رفت و خطاب به دیگر بازیکنان جوانش در تمرین گفت خیالم بابت شما راحت است و نوراللهی به جای تک تک شما خدمت کرده و دیگر نیازی به حضورتان در سربازی نیست.


نوراللهی که هدفش از ترک دانشگاه و حضور در سربازی را دریافت کارت پایان خدمت و بالا بردن شانس حضور در لیست کارلوس کی‌روش در تیم ملی و در جام جهانی روسیه عنوان کرده بود، اکنون فرصتی ۵ ماهه برای دستیابی به این هدف خود خواهد داشت و خوش‌شانسی از همین اولین بازی و با توجه به محرومیت هر دو بازیکن هم پست او به سراغش آمده است و باید دید چگونه از آن سود خواهد برد.

دیدگاه‌ها