کد خبر : 1497338 | 23 دی 1396 ساعت 12:14 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از سپاهان و پرسپولیس، می خواهیم استقلال را هم ببریم

ابراهیم‌زاده: جمی‌ها یادشان می‌رفت از خواب بیدار شوند!

مدافع صنعت نفت آبادان نسبت به عملکرد بازیکنان پارس جنوبی و وقت تلف کردن های این نفرات گلایه هایی انجام داد.

ابراهیم‌زاده: جمی‌ها یادشان می‌رفت از خواب بیدار شوند!

مسعود ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی جم عنوان کرد: بازی خوبی با پارس جنوبی انجام دادیم. این بازی کاملا یک طرفه بود و ما نود دقیقه حمله کردیم؛ اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد. یک توپ به سمت دروازه مان آمد و همان توپ به گل رفت. توانستیم بازی را مساوی کنیم؛ اما حقمان واقعا برد بود. انشاءالله در بازی های بعدی جبران می کنیم.


وی ادامه داد: از هواداران خوبمان تشکر می کنم که تا دقیقه 90 از ما حمایت کردند. آنها همواره حامی ما بودند و دیروز هم سنگ تمام گذاشتند و با حمایت آنها به گل تساوی رسیدیم. انشاءالله در آینده بتوانیم این هواداران خونگرم را خوشحال کنیم.


مدافع- هافبک صنعت نفت با اشاره به وقت تلف کردن های بازیکنان پارس جنوبی تاکید کرد: من برای تیم پارس جنوبی احترام قائل هستم؛ اما نمی دانم تیمی که چندین هفته صدرجدول بوده و الان هم در رده های بالایی قرار دارد، چرا اینقدر وقت تلف می کرد. آنها دستشان را جلوی تیم ما بالا بردند و راحت تسلیم شده بودند. بعد از اینکه گل زدند نوبتی همه شان روی زمین افتادند و آنقدر خوابیدند که خسته شدیم. بعضی وقت ها هم یادشان می رفت بیدار شوند و مسابقه را ادامه دهند!


ابراهیم زاده همچنین گفت: بعد از اینکه گل تساوی را زدیم، بازیکنان پارس جنوبی هیچ علاقه ای برای شروع بازی هم نداشتند. انگار با همان یک – یک به هدفشان رسیده بودند. فیلم بازی را که ببینید مشخص است آنها اصلا دلشان نمی خواست بازی را شروع کنند. این مسائل در فوتبال خوب نیست؛ اما متاسفانه در فوتبال ما تبدیل به یک تاکتیک شده است.


وی درباره مشکلات مالی این باشگاه خاطرنشان کرد: مشکلات مالی باشگاه ما حل شد. با تلاشی که کمالوند انجام داد و حمایت هایی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و امام جمعه آبادان انجام دادند، مطالبات پرداخت شد. قرار است طی روزهای آینده نیز پرداختی داشته باشند که جا دارد از مسئولان و کمالوند تشکر کنیم. فقط ای کاش این حمایت ها از اول فصل انجام می شد تا جایگاه بهتری در جدول رده بندی داشته باشیم. البته هنوز دیر نشده و می توانیم به هدفی که داریم، برسیم. 


ابراهیم زاده درباره هدف گذاری تیمش در جام حذفی افزود: در جام حذفی همه چیز دست خودمان است. ما در حذفی مقابل استقلال دیگر وقتی برای جبران نداریم. بازی هم در زمین خودمان است و جای اشتباهی وجود ندارد. باید بتوانیم با تمرکز بالا کارمان را جلو ببریم و امیدوارم استقلال را ببریم و به فینال برسیم. اگر استقلال را هم ببریم، اولین تیمی خواهیم بود که در حذفی سپاهان، پرسپولیس و استقلال را شکست دادیم و به فینال رسیدیم که این برایمان بسیار مهم است.

دیدگاه‌ها