کد خبر : 1497342 | 23 دی 1396 ساعت 12:26 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

گفتگو با پدیده گسترشی لیگ هفدهم

با آمدن آقافیروز، دوران خوب من فرا رسید

مهاجم گلزن گسترشی ها می گوید فوتبال همین است. ما خیلی تلاش کردیم و موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه حریف ساختیم اما نشد و با یک امتیاز بازی را پایان دادیم.

با آمدن آقافیروز، دوران خوب من فرا رسید

به گزارش "ورزش سه"، پیمان بابایی را می توان پدیده گسترشی ها در لیگ هفدهم دانست. او که در دیدار اخیر این تیم باز هم تنها گل تبریزی ها را به ثمر رساند در رابطه با بازی برابر فولاد گفت: بازی خوبی بود؛ اما فولاد تیمی است که چند هفته‌ای در بالای جدول حضور دارد و مطمئنا بازی آسانی را نمی‌شد پیش‌بینی کرد، البته گسترش طی هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده بود و از بعد حضور آقای کریمی به ثبات و ریتم منظمی در بازی‌ها دست پیدا کرده بودیم.


او ادامه داد: ما به قصد پیروزی مقابل فولاد به میدان رفته بودیم؛ اما متاسفانه در ابتدای بازی روی اتفاق گل خوردیم و اگر آن گل را دریافت نمی‌کردیم باتوجه به آنکه توپ و میدان را در دست داشتیم اجازه کسب یک امتیاز را به حریف نمی‌دادیم؛ اما خب چه می شود کرد؟ فوتبال همین است. ما خیلی تلاش کردیم و موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه حریف ساختیم؛ اما نشد و با یک امتیاز بازی را پایان دادیم. امیدوارم مقابل پرسپولیس هم همین‌طور روند خوبمان و با موفقیت ادامه دهیم.


بابایی درباره شادی گل خود گفت: چون ارادت قلبی خاصی به ائمه اطهار دارم همیشه زیرلباس نوشته‌ای از نام های پربرکت شان دارم؛ ولی در این بازی به دلیل فشردگی بازی نتوانستم آن را به معرض نمایش بگذارم. هرچند به نظرم وظیفه یک مهاجم گلزنی است و خیلی مهم نیست که گلش را تقدیم کند. از این موضوع خدا را شاکرم که توانستم در این بازی موثر باشم و یک امتیاز را برای تیمم فراهم کنم.


مهاجم گسترشی ها درباره گلزنی در این بازی گفت: این پنجمین گلم بود و فاصله زیادی تا آقای گلی دارم؛ اما همه این‌ها بستگی به شرایط تیم دارد. خیلی به فکر آقای گلی نیستم، بیشتر دوست دارم در هر بازی برای تیمم موثر باشم، به زمین نمی‌روم که فقط گلزنی کنم در هر کجا چه ارسال پاس گل و چه گلزنی فرقی نمی‌کند، دوست دارم فقط گسترش نتیجه بگیرد. البته باید بگویم من دوران سختی داشتم و بعد از آمدن آقافیروز در روزهای خوب فوتبالی‌ام قرار گرفته‌ام که باید از ایشان بابت این موضوع تشکر کنم.


او در رابطه با دیدار پیش روی این تیم برابر پرسپولیس نیز گفت: تیم پرسپولیس تیم قدری است و صدرنشین با اقتدار است. ما سعی می‌کنیم ابتدا بهترین بازیمان را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذاریم و سعی می‌کنیم با امتیاز برگردیم، بچه‌های تیم برای این دیدار خیلی انگیزه دارند. ضمن آنکه قول گلزنی نمی‌دهم؛ ولی مطمئنا تمام تلاشم را می‌کنم که گسترش بهترین نتیجه را کسب کند.

دیدگاه‌ها