کد خبر : 1497369 | 23 دی 1396 ساعت 13:35 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

مرحله فینال در سوله و با حضور بوکسور المپیکی برگزار شد

معرفی تیم های برتر دومین دوره کراس فیت

نفرات برتر دومین دوره مسابقات کراس فیت به میزبانی باشگاه سوله مشخص شد.

معرفی تیم های برتر دومین دوره کراس فیت

به گزارش "ورزش سه"، دومین دوره مسابقات کراس فیت به میزبانی باشگاه سوله با حضور 100 ورزشکار در قالب 50 تیم برگزار شد و در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های راه یافته به فینال معرفی شدند.


روز گذشته فینال این مسابقات در باشگاه سوله که مدیریت آن برعهده صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال است، برگزار شد. البته نیکخواه به دلیل حضور در لیگ بسکتبال چین در فینال رقابت ها حضور نداشت. البته چهره های مطرحی برای تماشای فینال کراس فیت در باشگاه سوله حاضر بودند که می توان به احسان روزبهانی، بوکسور المپیکی کشورمان اشاره کرد که مسابقات را از نزدیک دید. همچنین تماشاگران زیادی نیز در سوله حضور داشتند و مسابقات را از نزدیک مشاهده کردند. 


در فینال این رقابت ها 5 تیم 2 نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس از 3 راند مسابقه نفس گیر و حساس در نهایت تیم ARES با ترکیب ارشد درودیان و علی دهقانی به مقام قهرمانی دست یافتند. این تیم جایزه نقدی 20 میلیون تومانی را از اسپانسر این مسابقات به صورت نقدی دریافت کرد. تیم فرزین یاری و امیر دربانی به مقام دوم رسید و 2 تیم هم متشکل از (دادبه حاتمی و حامد میرغفاری) و (امین میرزایی و شهاب مدرسی) به صورت مشترک سوم شدند. 


کراس فیت ترکیبی از تمرین مقاومت، پلایومتریک انفجاری، تمرین سرعت، وزنه برداری به سبک قدرتی و المپیک، کتل بلز، تمرین وزن بدن، ژیمناستیک و تمرین های استقامتی است. کراس فیت با انجام این تمرین ها، اجزای اصلی تناسب اندام را هدف قرار می دهد. تناسب ریوی و قلبی، استقامت، قدرت و استحکام عضلانی، انعطاف، نیرو، سرعت، چالاکی، تعادل، هماهنگی و دقت از جمله تاثیرات این رشته بر روی بدن است.

 

1275744

 

1275746

 

1275745

دیدگاه‌ها