کد خبر : 1497374 | 23 دی 1396 ساعت 13:55 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش باشگاه پی اس جی به شایعات جدایی نیمار

روز گذشته رسانه های اسپانیایی و انگلیسی از شروع فعالیت های رئال و منچستریونایتد برای جذب نیمار نوشتند.

واکنش باشگاه پی اس جی به شایعات جدایی نیمار

به گزارش "ورزش سه"، دیروز مارکا خبر داد که پرز(رئیس رئال) قصد دارد 400 میلیون یورو برای جذب نیمار در تابستان آتی هزینه کند و رسانه های انگلیسی نیز از تلاش های یونایتد برای جذب نیمار با 500 میلیون یورو نوشته اند.

 

همه اینها در حالی است که فوق ستاره برزیلی، تابستان گذشته با رقم 222 میلیون یورو از بارسا راهی پاری سن ژرمن شد. مارکا امروز به نقل از منابع نزدیک به باشگاه پاریسی نوشت که مسئولان قطری پی اس جی کوچکترین توجهی به شایعات جدایی نیمار ندارند و اعتقاد دارند که تحت هیچ شرایطی فوق ستاره برزیلی خود را از دست نخواهند داد.

 

 

1274433

 

 

این خوشبینی به دو دلیل است. اول اینکه آنها اطمینان دارند که برنامه های ورزشی شان در فصل جاری با نیمار محقق خواهد شد و می توانند به لطف درخشش او، کاوانی و امباپه، به رویای خود که صعود به فینال لیگ قهرمانان است دست یابند و دوم، مساله غرور خانواده قطری به عنوان مالک پی اس جی است. 

 

حکومت پادشاهی قطر، حامی مالی باشگاه پاری سن ژرمن است و از دست دادن نیمار، تنها پس از گذشت یک سال از خرید پر حاشیه او، لطمه بزرگی به اعتبار آنها خواهد زد. پی اس جی حتی در صورت اصرار نیمار و پدرش نیز مجوز جدایی او را صادر نخواهد کرد و به نظر می رسد که رئال و یونایتد حداقل باید دو سال دیگر برای شکار این بازیکن صبر پیشه کنند.

دیدگاه‌ها