کد خبر : 1497380 | 23 دی 1396 ساعت 14:13 | 47.2K بازدید | 0 دیدگاه

از جدایی از استقلال تا تاریخ‌سازی در فوتبال ایران

22 دی، تاریخی شدن شماره 22 استقلال

دروازه بان جوان استقلال در روزی جالب موفق شد رکورد تاریخی فوتبال ایران در بسته نگه داشتن دروازه را بشکند.

به گزارش "ورزش سه"، سید حسین، گلر شماره 22 استقلال در روز 22 دی ماه موفق شد بعد از سال ها رکورد کلین شیت متوالی در تاریخ فوتبال ایران را بشکند و این افتخار بزرگ را به نام خود ثبت کند.


اما ثبت این رکورد برای حسینی چطور بدست آمد؟ دروازه بان جوان استقلال در سنین جوانی در استقلال بازی می کرد، امیرقلعه نویی در اردوی اوکراین در بازی دوستانه برابر دیناموکیف به او بازی داد و درخشش این دروازه بان جوان باعث شد قلعه نویی نمایش او را به نمایش های احمدرضا عابدزاده تشبیه کند.


اما حسینی در لیگ چهاردهم  برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی اش به مدت دو فصل به ملوان رفت و در این تیم هم نمایش خوبی داشت و به همین دلیل علیرضا منصوریان به محض آغاز نقل و انتقالات لیگ شانزدهم این دروازه بان جوان را به استقلال برگرداند.


حسینی فصل پیش در چند بازی به دلیل محرومیت مهدی رحمتی و البته اختلاف او با کادرفنی درون دروازه استقلال قرار گرفت که اتفاقا نمایش خوبی هم داشت اما او بازهم لیگ  هفدهم را با نیمکت نشینی آغاز کرد. شرایط در ابتدای فصل برای حسینی اصلا خوب پیش نرفت تا جایی که او در بازی با گل گهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی زمانی که متوجه شد جایی در ترکیب اصلی ندارد قصد جدایی از استقلال را داشت اما درست چند روز بعد در بازی با پارس جم اختلاف منصوریان با رحمتی باعث شد او به ترکیب برگردد و از این به بعد هرگز جای او در ترکیب ثابت دست نخورد.


حسینی به ترکیب برگشت و آنقدر خوب کار کرد که در پایان دقیقه 57 بازی با سایپا تمام رکوردها را جابه جا کرد و نام خود را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کرد.


حسینی در بازی روز گذشته با استقلال مهمترین چهره تیمش در زمین بود تا جایی که تمام بازیکنان در جریان عکس تیمی بالای سر او ایستادند تا ثابت کنند این بازی را برای ثبت رکورد بازیکن جوان تیم شان وارد زمین می شوند.

 

1275753

 

1275752

 

1275751


عکس: رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها