کد خبر : 1497433 | 23 دی 1396 ساعت 18:07 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی: از همین حالا منتظر استقلال هستیم

مدافع با تجربه صنعت نفت آبادان معتقد است بازی بسته و دفاعی پارس جنوبی باعث شد نتوانند سه امتیاز بازی خانگی را کسب کنند.

اسدی: از همین حالا منتظر استقلال هستیم

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی اسدی کاپیتان صنعت نفت آبادان در مورد تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی گفت: در همان دقایق ابتدایی روی یک غافلگیری گل خوردیم و بعد از آن پارسی ها به طور عجیبی در لاک دفاعی فرو رفتند. به طوریکه 70 دقیقه مشغول باز کردن لایه های دفاعی این تیم بودیم. از طرفی توپ هایمان به گل تبدیل نمی شد و هرچه به پایان بازی نزدیک تر می شدیم، استرس بچه هایمان بالاتر می رفت.
او ادامه داد: آنها رو به یک بازی تاخیری آورده بودند و به هر بهانه ای خودشان را روی زمین می انداختند. این نوع فوتبال پارسی ها اجازه نداد بتوانیم فوتبال همیشگی خودمان را به نمایش بگذاریم. البته اگر یکی از توپ هایمان در نیمه اول توی دروازه می رفت، قطعا روند بازی تغییر می کرد.


مدافع با تجربه صنعت نفت در مورد عملکرد تیمش در نیم فصل دوم گفت: سیاست باشگاه کسب یک رتبه تک رقمی است و برای تحقق این مهم باید از همه بازی های خانگی مان نهایت استفاده را ببریم. نیم فصل دوم شرایط خیلی سختی دارد و تک امتیازها می توانند تعیین کننده سرنوشت یک تیم باشند. ما فرصت اشتباه نداریم هرچند این را هم بگویم که ما همه تمرکز خود را معطوف به جام حذفی کرده ایم و از همین حالا منتظر استقلال هستیم.


او پیرامون این بازی حساس تصریح کرد: ما از بازی های لیگ غافل نشده ایم ولی همه هدف مان این است که در مصاف با استقلال با تکیه بر حمایت هواداران خود به فینال جام حذفی برسیم. ما هفته به هفته در لیگ پیش می رویم و یک نگاه مان نیز به جام حذفی است. نمی خواهیم این فرصت طلایی را از دست بدهیم چرا که این بازی میانبری است برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا.


اسدی در پایان با اشاره به بازی این هفته تیمش مقابل ذوب گفت: آنها با جذب چند بازیکن در نیم فصل دوم متحول شده اند و خوب می دانیم که یک بازی پرفشار پیش روی داریم. تمام تلاش خودمان را می کنیم که از اصفهان دست خالی برنگردیم.

 

دیدگاه‌ها