کد خبر : 1497442 | 23 دی 1396 ساعت 18:28 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرقانی: اگر اهل جنجال بودیم، بازی قبلی جنجال می‌کردیم

توضیح مدیراجرایی صنعت نفت درباره حرف‌های کمالوند

مدیراجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان درباره حرف‌های کمالوند در اعتراض به بیژن حیدری داور مسابقه با پارس جنوبی توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیح مدیراجرایی صنعت نفت درباره حرف‌های کمالوند

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های فراز کمالوند سرمربی صنعت نفت بعد از مسابقه روز گذشته این تیم مقابل پارس جنوبی درباره بیژن حیدری داور بازی سوءتفاهم‌هایی ایجاد کرده است. کمالوند بعد از بازی اعلام کرد داور همه بازیکنانش را 3 اخطاره کرده و این در حالی است که برای حیدری چنین تصوری ایجاد شده که به اعتقاد کمالوند این کار عمدا انجام شده است.


مهران فرقانی، مدیراجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان در این باره به "ورزش سه" گفت: دکتر بیژن حیدری قبل از اینکه داور فوتبال باشد، یک پزشک باشخصیت است. من در پرواز برگشت همراه داوران بازی دیروز بودم و حتی به خودم اجازه ندادم در طول پرواز با داوران درباره نحوه قضاوت آنها صحبت کنم. می‌توانید از خودشان هم سوال کنید.


وی ادامه داد: ظاهرا سوءتفاهمی بین حیدری داور بازی و کمالوند پیش آمده است. اینکه آقای کمالوند گفته بازیکنان صنعت نفت توسط داور 3 اخطاره شدند، به منظور بدی گفته نشده و منظور کمالوند این نبوده که چنین کاری عمدا انجام شده است. نکته دیگر اینکه ما از داور بازی شکایت نکردیم و فقط از فدراسیون فوتبال خواستیم که به موضوع اخراج بازیکن مان(سعید لطفی) رسیدگی کند و با توجه به اینکه کمبود بازیکن داریم، بتوانیم از او در مسابقه بعدی استفاده کنیم.


مدیراجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان در بخش دیگری از حرف‌هایش بیان کرد: اگر ما اهل جنجال بودیم، هفته گذشته جلوی پدیده مشهد که دو صحنه کاملا محرز به ضرر مان بود و همه گفتند یک پنالتی و یک اخراج به سود ما گرفته نشده، باید جنجال می‌کردیم.


فرقانی همچنین گفت: من دیروز با میرزابیگی کمک داور مسابقه که اتفاقا او نیز دانشجوی دکترا است، صحبت کردم. بازیکنان پارس جنوبی بعد از گل از دقیقه 70 به بعد اتلاف وقت می‌کردند و بالاخره وقتی داور در این زمان متوجه چنین چیزی می‌شود، اقدام می‌کند و می تواند مدیریت انجام دهد. اگر داور آن فضا را مدیریت می‌کرد جو استادیوم متشنج نمی‌شد. من حتی به خودم اجازه ندادم در این خصوص با حیدری حرف بزنم و حتی به عسگری ناظر داوری چیزی بگویم. همچنین درباره اخراج لطفی گفتیم که کارشناسان باید نظر بدهند و از سوی دیگر امین درویشی نیز در یک صحنه اخطار نگرفت اما در صحنه دیگری داور کارت زرد داد تا فضا متشنج شود، ولی حرفی نزدم.


مدیراجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: داور از اجزای فوتبال هستند اما نکته ای وجود دارد که باید به آن توجه کرد. اگر در خوشبینانه‌ترین حالت ما تا پایان فصل 50امتیاز کسب کنیم،‌با توجه به اینکه 13، 14 میلیارد تومان تا پایان فصل هزینه خواهیم کرد، به طور میانگین در یک فصل برای هر یک امتیاز حدود 280 تا 300 میلیون تومان هزینه خواهد شد. در این شرایط فدراسیون و کمیته داوران برای داوران باید بهترین امکانات را در نظر بگیرند. هر یک امتیازی که با اشتباه داوران از دست برود، حدود 300 میلیون تومان برایش هزینه شده است.اینکه داوران در یک اتاق هتل باشند، منطقی به نظر نمی‌رسد. جلوی پدیده یک پنالتی ما را نگرفتند و باختیم و تمام شد و رفت اما باید این مسائل جدی گرفته شود.


فرقانی در پایان افزود: تاکید می‌کنم بحث ما با داور مسابقه با پارس جنوبی فنی بوده و هرگز بحث شخصی نداریم. کمالوند نیز هیچ قصد و غرضی نداشته و این‌ها سوءتفاهم‌هایی است که پیش آمده است. ما خدمات دکتر حیدری در زلزله را فراموش نمی‌کنیم و البته این را هم در نظر بگیریم که کمالوند نیز در فشار قرار داشته و بابت محرومیت بازیکنانش عصبانی شده است. به هر حال ما بازی سختی با ذوب‌آهن داریم و نبود بازیکنان شاید ضربه بزند.

دیدگاه‌ها