کد خبر : 1497460 | 23 دی 1396 ساعت 19:30 | 84.2K بازدید | 0 دیدگاه

باختی دیگر در کارنامه زیدان؛

رئال مادرید 0 - 1 ویارئال؛ بحران در برنابئو

رئال مادرید در خانه خود با یک گل مغلوب ویارئال شد تا روزهای تلخ زیزو استمرار پیدا کند.

رئال مادرید 0 - 1 ویارئال؛ بحران در برنابئو

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در روزی که فرصت های فراوانی را از دست داد، با گل دقایق پایانی فورلانز مغلوب شد تا تیره روزی های این تیم ادامه داشته باشد.
 

در دقایق ابتدایی جریان بازی آرام شد و گرچه کهکشانی ها مالک توپ و میدان بودند، اما در خلق موقعیت توفیق چندانی نداشتند. اولین فرصت رئال مادرید در دقیقه 18 و با ضربه دیدنی مارسلو ایجاد شد اما آسنخو با یک دست واکنش زیبایی روی ضربه مدافع برزیلی رئال نشان داد.

 

1275837

 

در دقیقه 23 رونالدو با نواختن یک ضربه ایستگاهی دیدنی در آستانه زدن گل اول تیمش بود اما با بدشانسی و هنرنمایی سنگربان ویارئال، این ضربه به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

دقایقی بعد و روی پاس تماشایی مودریچ، ستاره پرتغالی کهکشانی ها بهترین بخت را برای باز کردن دروازه ویارئال داشت اما ضربه او از فاصله ای نزدیک با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

1275830

 

در دقیقه 31 این بار رونالدو با نفوذ از جناح راست می توانست بالاخره قفل دروازه زیردریایی ها را بگشاید اما ضربه محکم او به دیوار کناری دروازه آسنخو برخورد کرد. اما بهترین بخت کهکشانی ها در اوقات اضافه نیمه اول به دست آمد اما ضربه رونالدو در دو قدمی دروازه و در موقعیتی مشکوک به پنالتی توسط آسنخو به زیبایی مهار شد تا میزبان علیرغم از دست دادن موقعیت های فراوان با تساوی بدون گل راهی رختکن شود.

 

با شروع نیمه دوم اولین فرصت برای ویارئال ایجاد شد اما ضربه چرشیف در موقعیتی مناسب از کنار دروازه کیلور ناواس راهی بیرون شد. در دقیقه 52 و روی ارسال کارواخال، ضربه والی تونی کروس با عکس العمل زیبای آسنخو همراه بود تا بازی با تساوی بدون گل ادامه پیدا کند.

 

1275838

 

در دقیقه 62 این کارلوس باکا بود که در محوطه رئال صاحب فرصت گلزنی شد اما علیرغم استپی دیدنی، ضربه محکم او به دیوار کناری دروازه رئال مادرید برخورد کرد.

 

در دقیقه 71 کاسمیرو شانس خود را برای گلزنی از پشت محوطه جریمه امتحان کرد اما ضربه این هافبک برزیلی با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه کهکشانی ها علیرغم برتری در مالکیت موقعیت چندانی ایجاد نکردند. در دقیقه 81 مودریچ در محوطه می توانست زننده گل اول بازی لقب بگیرد اما ضربه او از بالای دروازه راهی خارج شد.

 

1275865

 

1275866

 

اما در دقیقه 87 این ویارئال بود که در عین ناباوری به گل رسید. روی یک ضدحمله سریع، ضربه چریشف در موقعیتی تک به تک با مهار دیدنی ناواس همراه بود اما روی ریباند پابلو فورلانز موفق شد با یک ضربه چیپ فوق العاده دروازه رئال مادرید را باز کند و ویارئال با همان یک گل حریف نامدار خود را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها