کد خبر : 1497474 | 23 دی 1396 ساعت 20:36 | 75.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از باخت خانگی به ویارئال

زیدان: هیچ توضیحی برای این شکست پیدا نمی کنم

رئال مادرید در شبی که استحقاق شکست را نداشت در خانه با یک گل مغلوب ویارئال شد تا بحران این تیم جدی تر شود.

زیدان: هیچ توضیحی برای این شکست پیدا نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، بازی امشب بسیاری را به یاد بازی ابتدای فصل برابر بتیس انداخت و مشابه همان شب تلخ، رئال پس از اینکه موقعیت های گلزنی زیادی را از دست داد در نهایت با گل دقیقه 90 مغلوب شد.

رئال حالا باید برای کسب رتبه چهارمی با ویارئال و سویا بجنگد که برای بسیاری از هواداران این باشگاه پذیرفتنی نیست.

 

 

1275207

 

 

زیدان پس از جدیدترین ناکامی رئال مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت:« این نتیجه کاملا غیرمنصفانه است و پذیرفتنش دشوار؛ چرا که فرصت های گلزنی زیادی خلق کردیم ولی انگار توپ نمی خواست وارد دروازه شود. این مساله زجر آور است. بازی خوبی انجام دادیم و شایسته این شکست نبودیم ولی واقعیت این است که باختیم و باید آن را پذیرفت. در میان تمام نکات منفی این بازی باید به دنبال نکات مثبت گشت و باید بگویم که با وجود شکست، نکات امیدوارکننده ای را در بازیکنان دیدم.»

 

زیزو ادامه داد:« بازیکنانم هرگز پاپس نکشیدند و این کار ساده ای نیست؛ چون بارها با بدشانسی توپ های شان گل نشد و در عوض بر خلاف روند بازی گل خوردیم. پیغام من به بازیکنان این است که باید به همین روند ادامه دهند. الان روی بد فوتبال به ما رو کرده ولی آن را تغییر خواهیم داد. این با اتحاد و همبستگی ممکن خواهد شد.

 فوتبال همین است و همه چیز بر خلاف میل ما پیش می رود با این حال رئال هرگز تسلیم نمی شود. به مبارزه ادامه خواهیم داد و از همین بازی بعدی برابر لگانس در کوپا دل ری می توان این کار را شروع کرد.

این شکست از هر جهت غیر قابل توضیح است و به خاطر بازیکنان بسیار ناراحتم. آنها همه کار کردند و نمی توانم کسی را سرزنش کنم. لحظات و روزهای تلخی را سپری می کنیم و چیز بیشتری نمی توان گفت.»

 

 

 

دیدگاه‌ها