کد خبر : 1497507 | 24 دی 1396 ساعت 08:32 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بورنموث - آرسنال

دو تیم بورنموث و آرسنال، امروز در ورزشگاه دین کورت شهر بورنموث به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بورنموث - آرسنال

به گزارش "ورزش سه"،  شاگردان ونگر پس از دو هفته ناکامی در کسب نتیجه، به دنبال اولین پیروزی خود خواهند بود. توپ‌چی ها در دو بازی اخیر به دو تساوی دست پیدا کرده اند و می‌خواهند به روند پیروزی های خود بازگردند. آرسنال در 22 بازی خود در لیگ برتر، 39 امتیاز کسب کرده و در رده ششم جدول قرار گرفته است. شاگردان ونگر در 6 بازی اخیر خود شکستی متحمل نشده اند ولی 4 تساوی و 2 پیروزی نتیجه تلاش آنها بوده و توپ‌چی ها امیدوارند در طول هفته های پیش رو، این نتایج را بهبود بخشیده و فاصله خود را با تیم چهارم جدول یعنی لیورپول که 5 امتیاز بیش از آنها دارد، کمتر کنند.

 

 

1273861

 

 

در آن سو بورنموث که 3 شکست پیاپی متحمل شده بود، در 3 بازی بعدی اش، 2 تساوی و 1 پیروزی به دست آورد و به نظر در مسیر بهبود قرار گرفته است. آنها با 21 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گرفته اند و به دنبال این هستند که با کسب پیروزی، خود را از منطقه سقوط بیرون بکشند.

 

در 5 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای آرسنال حاصل شده و دیگر بازی با تساوی به پایان رسیده است. سانتی کازورلا، رمزی، ژیرو، کولاسیناچ و کوشیلنی به علت مصدومیت غایب خواهند بود و حضور اوزیل، مونرئال و ویلشر هنوز مشخص نیست. در آن سو نیز مینگس، دفو و استانیسلاس حضور نخواهند داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1275910

دیدگاه‌ها