کد خبر : 1497509 | 24 دی 1396 ساعت 08:01 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

رحیمی: مشکلات داوری در هندبال آسیا کمتر شده است

رئیس فدراسیون هندبال با ابراز امیدواری به موفقیت تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: مشکلات داوری در هندبال آسیا کمتر شده است.

رحیمی: مشکلات داوری در هندبال آسیا کمتر شده است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رحیمی در گفتگو با مهر درباره شرایط تیم ملی هندبال ایران گفت: اردوهای تیم در این چند هفته بسیار خوب بود. این مسئله را شانسی بدانیم یا نه موقعیت خوبی پیش آمد و در همین زمان محدود یک اردویی ۱۲ روزه در اسلوونی برای تیم مهیا گردید. به هر حال، فرصت کم تا بازیها از یک طرف و از آن سو در اختیار نداشتن بازیکنانمان باعث شد تا در همین مدت زمان کم اردوها را برپا کنیم.

 

وی افزود: ما غیر از این کاری نمی توانستیم انجام دهیم. با این حال با این زمان کم، تدارکات تیم خوب بود. البته این مسئله با توجه به نبود بازیکنان برای ما طبیعی است. بازیکنان تیم ما هندبالیست های مطرحی در اروپا و در جهان هستند. آنها بیکار نیستند و در تیم های خوبی مشغول به کار می باشند. از نظر من حضور بازیکنان در همین باشگاه های اروپایی خود یک فرصت تدارکاتی خوب است و این مسئله در حفظ آمادگی آنها بسیار موثر بود.

 

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: در گروه بندی دور مقدماتی تیم عراق از گروه ایران انصراف داد و ازبکستان اضافه شد. در این چند سال از تیم ژاپن شناخت کافی ندارم اما متوجه شدیم ژاپن تیم فوق العاده خوبی است. به غیر از این تیم کره جنوبی و قطر هم بهترین های آسیا هستند. تیم ازبکستان نیز بازی های خوبی دارد و همیشه در بخش بانوان فعال بوده اما در این سه چهار سال گذشته شناختی از این تیم ندارم.

 

وی در مورد بازیهای تدارکاتی تیم هندبال در اسلوونی و قطر نیز گفت: بازیهای خوبی برای تیم تدارک دیده شد. تیم در اسلوونی دو بازی و در قطر سه بازی انجام داد. در این بین تیم قطر که خود مدعی قهرمانی آسیا است برابر تیم ما قرار گرفت. این تیم چند ملیتی است و شاید تنها یکی دو بازیکن قطری را در اختیار داشته باشد.

 

رحیمی در ادامه تاکید کرد: تیم ملی هندبال ما یکی از بهترین تیم هایی است که در تمام این سالها داشته ایم. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم و امیدواریم بتوانیم بهترین نتیجه را در مسابقات قهرمانی آسیا بگیریم.

 

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که با توجه به نبود کویتی ها و کاهش نفوذ کشورهای عربی در هندبال آسیا وضعیت داوری ها در این رشته بهتر شده است یا نه؟ گفت: من چند سالی در هندبال آسیا نبودم و واقعا اطلاعات کافی ندارم اما نبود توکلی در بخش کمیته داوران آسیا خوب نیست. آنچه بررسی کرده ام در این چند سال گذشته از نظر داوری در آسیا مشکلی نداشتیم و مشکلات داوری در هندبال این قاره کمتر شده است.

دیدگاه‌ها