کد خبر : 1497522 | 24 دی 1396 ساعت 09:06 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز وارد تهران شد

پایان مرخصی ۴ ماهه ایگور کولاکوویچ

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (یکشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ ساعت پنج و 35 دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) با پرواز ترکیش و با استقبال امیرخوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال و میثم جعفری رئیس کمیته تشریفات فدراسیون والیبال وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.


نشست با احمد ضیایی برای تدوین برنامه های آماده سازی تیم ملی والیبال ایران، تدریس در سمینار تخصصی «تاکتیک های پیشرفته دفاعی» در راستای ارتقای سطح دانش فنی مربیان سطح بالای کشور، حضور در نشست خبری و پاسخگویی به خبرنگاران، نشست با سرمربیان لیگ برتر و نظارت بر عملکرد تیم های لیگ برتری و دسته یک برای انتخاب بازیکنان برای دعوت به تیم ملی از جمله برنامه های سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در تهران است.

 

1275923


در همین راستا، ایگو کولاکوویچ عصر امروز به خانه والیبال تهران می رود و دیدارهای بانک سرمایه با شهرداری ارومیه و شمس با پیکان تهران را از نزدیک نظاره گر خواهد بود.


تیم ملی والیبال مردان ایران در سال 2018 چند رویداد مهم از جمله «لیگ ملت های والیبال»، «بازی های آسیایی اندونزی» و «مسابقات قهرمانی مردان جهان» در ایتالیا و بلغارستان را پیش رو دارد.


گفتنی است؛ کولاکوویچ بعد از رقابت های جام قهرمانان قاره ها در ژاپن در شهریورماه به ایران بازنگشته بود و حالا بعد از نزدیک به ۴ ماه دوباره وارد تهران شد.

دیدگاه‌ها