کد خبر : 1497537 | 24 دی 1396 ساعت 10:46 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش سایت AFC از نقل و انتقالات زمستانی پلنگ‌های قطری؛

خیز بلند الغرافه برای لیگ قهرمانان با طارمی و اسنایدر

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی تغییرات تیم الغرافه قطر در ژانویه پرداخته است.

به گزارش ورزش سه، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییرات تیم الغرافه در نقل و انتقالات زمستانی را مورد بررسی قرار داد و اشاره کرد که با به خدمت گرفتن بولنت به عنوان سرمربی جدید و خرید وسلی اسنایدر هلندی و مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش ایرانی، این تیم قصد دارد حضوری پرقدرت را در لیگ قهرمانان آسیا 2018 تجربه کند.

 

در این گزارش آمده است که الغرافه از سال 2013 به بعد مسابقات آسیایی را از دست داده و حالا امیدوار به حضور در مرحله گروهی این رقابت ها است؛ اتفاقی که در صورت پیروزی مقابل پاختاکور ازبکستان در دیدار پلی آف رخ خواهد داد. الغرافه در صورت رسیدن به مرحله گروهی، با تیم های تراکتورسازی ایران، الاهلی عربستان و الجزیره امارات همگروه خواهد شد.

 

1275932

 

سایت رسمی AFC در خصوص خریدهای الغرافه اینطور نوشت: وسلی اسنایدر یکی از مهم ترین بازیکنان اروپایی است که در نقل و انتقالات ژانویه به غرب آسیا آمده و کارنامه پرباری را در تیم های آژاکس، رئال مادرید و اینتر داشته است. این ستاره هلندی پس از پیوستن به الغرافه گفت: نظر مربی تعیین می کند که از ابتدا در زمین باشم یا نه، اما من به اینجا آمده ام تا بازی کنم. الغرافه چند بازیکن مستعد دارد و امیدوارم فصل فوق العاده ای را با این تیم سپری کنم. من تلاش می کنم تجربیات و توانایی ام را در اختیار تیم بگذارم و مفید واقع شوم.

 

همچنین این سایت درباره انتقال مهدی طارمی نوشت: پس از امضای قرارداد با اسنایدر، الغرافه موفق شد مهدی طارمی، مهاجم 25 ساله ایرانی را به خدمت بگیرد. طارمی در سال 2017 با پرسپولیس در سطح بالایی قرار داشت و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید. او همچنین با گلزنی های خود به تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی روسیه کمک کرد.

 

دیدگاه‌ها