کد خبر : 1497542 | 24 دی 1396 ساعت 11:13 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

ماهینی و چند گزینه برای بازی بعدی!

حسین ماهینی دفاع راست تیم پرسپولیس در بازی با سیاه جامگان به عنوان دفاع چپ به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، او که لقب «آچار فرانسه» را نزد هواداران پرسپولیس دارد، تقریبا در تمام پست های دفاعی برای این تیم به میدان رفته و عملکرد باثباتی نیز داشته است. ماهینیِ 31 ساله به دلیل محرومیت شجاع خلیل زاده و انتقال انصاری به مرکز دفاع، در مشهد به عنوان دفاع چپ برای پرسپولیس به میدان رفت و جانشینش در سمت راست عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد.

 

محرمی که در فصل گذشته بیش از این ها به کار گرفته می شد، با سرعت بالا و تکنیکش، بارها از سد مدافعان سیاه جامگان عبور کرد و به همراه احمدزاده و کامیابی نیا کارهای ترکیبی متعددی را به سرانجام رساند و در مجموع نمایش سزاوارانه ای را ارائه کرد تا رضایت هواداران پرسپولیس و البته برانکو ایوانکوویچ را جلب کند.

 

حالا با بازگشت شجاع، احتمالا زوج مرکز خط دفاع او و سیدجلال خواهند بود و احتمالا انصاری نیز به پست اصلی بازخواهد گشت. معادلات سمت راست اما به این سادگی ها قابل حل نیست و باید دید آیا برانکو محرمی جوان را به ماهینی ترجیح خواهد داد یا خیر؟!

 

اما نکته امیدوارکننده برای ماهینی این است که کامیابی نیا و ربیع خواه برای بازی بعدی محروم هستند و شاید برانکو او را در این منطقه از زمین استفاده کند. البته نمایش او در این پست مقابل استقلال آنچنان که باید و شاید دلنشین نبود و بعید است برانکو او را به احمد نوراللهی ترجیح دهد، مگر این که بخواهد همچون بازی های قبلی از 2 هافبک دفاعی بهره ببرد.

عکاس: صالح محمد رحیمی

 

1275934

دیدگاه‌ها