کد خبر : 1497547 | 24 دی 1396 ساعت 10:30 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از قول مهرعلیزاده در دربی؛

هواداران سپاهان دست به دامن استاندار اصفهان!

هواداران سپاهان پس از ادامه نتایج ضعیف این تیم و شنیده نشدن صدایشان، به استاندار اصفهان پناه برده اند.

هواداران سپاهان دست به دامن استاندار اصفهان!

به گزارش "ورزش سه"، دربی اصفهان در شرایطی روز جمعه و با شکست سپاهان در ورزشگاه نقش جهان خاتمه یافت، که محسن مهرعلیزاده استاندار تازه منصوب شده‌ی اصفهان یکی از حاضرین در ورزشگاه بود.

 

استاندار اصفهان که سابقه های ورزشی پرباری نیز در کارنامه کاری خود دارد، روز دربی در مورد شرایط دو تیم اصفهانی صحبت کرد و توضیحاتی ارائه داد. مهرعلیزاده در بخشی از صحبت های خود در مورد مشکلات مدیریتی دو باشگاه اصفهانی گفت:« آنچه که از جوان ها به من منتقل شده، مربوط به مدیریت باشگاه ها است و آنها توقعاتی دارند. در واقع توقع جوانان استان حضور مقتدر دو تیم اصفهانى در لیگ برتر است. مهم ترین دغدغه این است که نه تنها در بخش مدیریت که در بخش کادر فنی نیز تغییرات لازم صورت پذیرد تا این دو تیم به شرایط خوبی برسند.»


مهرعلیزاده در ادامه و در پاسخ به این سوال که مردم امیدوار به دخالت او در این زمینه باشند یا خیر، خاطرنشان کرد: « به هر حال استاندار مکلف است که در تمام زمینه ها اشراف داشته باشد. من اگر خودم هم به طور مستقیم دخالت نکنم، نمى گذارم آنچه در مورد زاینده رود اتفاق افتاد در فوتبال هم اتفاق بیافتد.»

 

سپاهان در پایان هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر تنها 20 امتیاز کسب کرده و فاصله ی چندانی با منطقه سقوط ندارد. ادامه نتایج ضعیف طلایی پوشان سبب شد تا هواداران این تیم پس از اظهارات محسن مهرعلیزاده در صفحات مجازی مختلف سپاهان، از او خواهش کنند تا به صورت مستقیم در امور مدیریتی باشگاه دخالت کند.

 

روز گذشته محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتشار یادداشتی به شکست در دربی واکنش نشان داد، اما حالا با درخواست مردم اصفهان از مهرعلیزاده به نظر می رسد، موضوع مدیریتی باشگاه سپاهان وارد فاز تازه ای شده و ممکن است اتفاقات غیرمنتظره ای در این خصوص رقم بخورد.

دیدگاه‌ها