کد خبر : 1497559 | 24 دی 1396 ساعت 11:30 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

سوژه برنامه نود در لیست استقلال خوزستان!

حضور عجیب یک بازیکن در لیست رسمی استقلال خوزستان می‌تواند سوژه جالبی برای برنامه نود باشد که در هفته‌های گذشته به بررسی موارد مشابه پرداخته است.

سوژه برنامه نود در لیست استقلال خوزستان!

به گزارش "ورزش سه" باشگاه استقلال خوزستان که با یعقوب کریمی  قرارداد بسته و در حال مذاکره با دانیال ماهینی و مهدی مومنی برای امضای قرارداد است، با مشکل پر بودن لیست بازیکنان بزرگسال روبرو شده، چرا که در لیست این تیم اتفاقات جالب توجهی رقم خورده است.

 

به‌عنوان مثال، در سال گذشته یک بازیکن وارد لیست استقلال خوزستان می‌شود که در هیچ یک از بازی‌های رسمی به‌کار گرفته نمی‌شود. این بازیکن که سال قبل سهمیه زیر بیست‌وسه سال بوده، امسال تبدیل به بازیکن بزرگسال شده و یک جای خالی در لیست 18 نفره استقلال خوزستان را پر می‌کند، در حالی که کادر فنی هیچ اعتقادی به وی نداشته و در تمرینات هم از این بازیکن استفاده نمی‌کند.

 

بازیکن موردنظر که مشخص نیست چگونه وارد لیست تیم استقلال خوزستان شده، حالا در برابر اصرار مدیریت باشگاه برای فسخ قرارداد و خروج از لیست این تیم مقاومت می‌کند و به خوبی توجیه شده است که باشگاه نمی‌تواند قراردادش را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کند!

 

وی که هیچ وقت سابقه بازی حتی در تیم‌های دسته اولی را نداشته، نمی‌خواهد این فرصت طلایی که نامش در لیست یک تیم لیگ برتری قرار گرفته و در سایت رسمی سازمان لیگ نیز به‌عنوان بازیکن استقلال خوزستان به جامعه فوتبال معرفی شده را از دست بدهد.

 

استقلال خوزستان، قهرمان دوره پانزدهم لیگ برتر ایران، حالا در انتهای جدول رده‌بندی خطر سقوط به دسته یک را احساس می‌کند، اما نمی‌تواند نام بازیکنی فاقد پیشینه بازی در فوتبال حرفه‌ای را از لیست خارج کرده و به‌جای این شخص، یک بازیکن حرفه‌ای شناخته شده وارد لیست کند!

 

کمیته اخلاق یا کمیته صیانت که گاها در مواردی پیش پا افتاده ورود می‌کنند، می‌توانند به چنین پرونده‌های مهمی وارد شوند تا سالم‌سازی در فوتبال ایران به معنای واقعی صورت بگیرد.

 

این داستان، شاید سوژه جالبی برای برنامه تلویزیونی نود هم باشد که دو هفته قبل به ماجرای یک بازیکن سفارشی در تیم سپیدرود رشت پرداخته بود.

دیدگاه‌ها