کد خبر : 1497569 | 24 دی 1396 ساعت 12:38 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

خسروی وفا:

دوره چهار ساله فعلی در تاریخ پارالمپیک ماندگار شد

یک صد و پنجاه و سومین نشست هیات رییسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد.

دوره چهار ساله فعلی در تاریخ پارالمپیک ماندگار شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی کمیته، این نشست با حضور محمود خسروی وفا رییس کمیته، مسعود اشرفی، دبیرکل و اعضای هیات رییسه و اجرایی در محل کمیته ملی پارالمپیک برپا شد.

 


محمود خسروی وفا ، رییس کمیته ملی پارالمپیک در نشست صبح امروز با قدردانی و تقدیر از تلاش های اعضای هیات رییسه و اجرایی کمیته در چهار سال گذشته، گفت: دوره چهار ساله ای که پشت سر گذاشتیم دوره ای است که در تاریخ پارالمپیک ماندگار است.



وی در ادامه اظهار داشت: ثبت 24 مهر ماه به عنوان روز ملی پارالمپیک، تصویب قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک که در تاریخ دهم شهریور ماه سال نود و پنج در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و ابلاغ قانون انتزاع که از سوی ریاست محترم جمهور اعلام شد از یادمانهای تاریخی کمیته ملی پارالمپیک است.



رییس کمیته در ادامه افزود: ورزشکاران پارالمپیکی نیز در این دوره درخشان بودند؛ کسب جایگاه چهارم آسیا در مسابقات پاراآسیایی اینچئون، مقام پانزدهم مسابقات پارالمپیک ریو و نایب قهرمانی جوانان در بازی های پاراآسیایی جوانان امارات از موفقیت های برجسته ورزشکاران پارالمپیکی ما دراین دوره چهار ساله بود.



در بخش دیگر جلسه هیات رییسه و اجرایی کمیته با گزارش شهرام منکرسی مشاور در امور برنامه ریزی و نظارت کمیته ملی پارالمپیک دنبال شد که وی ضمن تشریح فعالیت های شورای تدوین و شورای راهبردی کمیته روند طراحی و تدوین برنامه استراتژیک پنج سال آینده را برای اعضا تشریح کرد. منکرسی با بیان این نکته افزود: در حال حاضر چشم انداز، بیانیه، ماموریت‌ها، ارزش های محوری، نقاط ضعف و قوت ترسیم شده است و در مراحل پر اهمیت طراحی و تدوین استراتژی پنج ساله کمیته ملی پارالمپیک قرار داریم.

دیدگاه‌ها