کد خبر : 1497603 | 24 دی 1396 ساعت 13:50 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

برادران: نیاز به کمک مالی سایر مجموعه های استان داریم

ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان 10 بازی لیگ برتر فوتبال

ورزشگاه امام رضا (ع) تا پایان لیگ برتر میزبان 10 بازی فوتبال خواهد بود.

ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان 10 بازی لیگ برتر فوتبال

به گزارش "ورزش سه"،  و به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آستان قدس رضوی پیرو توافق انجام شده موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با هیات فوتبال بازی های نمایندگان فوتبال خراسان تا پایان لیگ برتر به تعداد 10 بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار میگردد و این ورزشگاه برای انجام این تعداد بازی در اختیار هیات فوتبال استان قرار خواهد گرفت. بدون تردید حضور تماشاگران فهیم مشهدی برای تشویق نمایندگان فوتبال استان نوید بخش آینده بهتر و باعث کسب نتایج قابل قبول برای این دو تیم خواهد بود. لازم به ذکر است تا قبل از این هم موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی آمادگی خود را برای انجام بازی در این ورزشگاه اعلام کرده بود اما درخواستی مبنی بر برگزاری مسابقه فوتبال به این موسسه ارائه نشد.

 

در همین راستا محمد مهدی برادران ریاست هیئت فوتبال استان خراسان رضوی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: » از حسن نیت مسئولین آستان قدرس رضوی و به خصوص دکتر جواهری تشکر می کنیم که طی دوران حضور خود همواره تلاش زیادی برای هموار کردن شرایط داشته اند.»


وی با اشاره به انتظاراتی که از مجموعه های دیگر استان وجود دارد، خاطرنشان کرد:« البته ما انتظار داریم که مجموعه های دیگر نظیر شهرداری مشهد نیز در این زمینه به ما کمک کنند. از زمانی که خود من در شهرداری بوده ام، قرار بوده که ورزشگاه تختی آماده شود ولی همچنان این کار انجام نشده است.»


برادران با اشاره به هزینه سنگین نگهداری ورزشگاه امام رضا افزود: « این انتظار وجود دارد که در مورد هزینه های نگهداری ورزشگاه امام رضا از طریق سایر مجموعه ها کمک شود؛ چرا که باشگاه ها نمی توانند این هزینه های زیاد را بپردازند. به عنوان مثال در حال حاضر اداره ورزش و جوانان استان هر ماهه هزینه ای برای نگهداری ورزشگاه ثامن می پردازد که نیاز داریم در مورد ورزشگاه امام رضا نیز این اتفاق رخ دهد.»

 

گفتنی است که ورزشگاه امام رضا پس از افتتاح رسمی که در دیدار دوستانه منتخب مشهد و منتخب کربلا در نهایت به سرانجام رسید، تاکنون میزبان سه مسابقه لیگ برتر بوده است. آخرین مسابقه ای که در این ورزشگاه برگزار شد به دیدار پدیده در مقابل گسترش فولاد باز می گردد که در آخرین دیدار نیم فصل اول، شاگردان مهاجری با 2 گل بازی را به میهمان خود واگذار کردند.

دیدگاه‌ها