کد خبر : 1497628 | 24 دی 1396 ساعت 16:00 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

خونه به خونه 2 مس کرمان 1

لیگ یک/ بابلی‌ها بدون سرمربی مدعی شدند

تیم خونه به خونه بابل در روزی که روی نیمکت خود سرمربی نداشت توانست از سد تیم مدعی مس کرمان عبور کند.

لیگ یک/ بابلی‌ها بدون سرمربی مدعی شدند

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته نوزدهم لیگ دسته اول تیم خونه به خونه بابل در ورزشگاه هفتم تیر این شهر برابر مس کرمان قرار گرفت. آنها که این روزها اوضاع عجیبی را تجربه می کنند بازی را با حملات خود آغاز کردند و در نهایت خیلی زود موفق شدند به دروازه حریف برسند. آنها در دقیقه 4 توسط مهران امیری اولین گل را وارد دروازه تیم مدعی مس کرمان کردند تا نشان دهند دیدار جذابی پیش روی هواداران حاضر در ورزشگاه است.


پس از آن بازی به صورت فیزیکی و در میانه میدان پیگیری شد تا اینکه در میانه های نیمه اول و در دقیقه 22 احمد حسن زاده، بازیکن باتجربه مسی ها موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت دو تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شدند.


اما پس از حضور مجدد در میدان، بازیکنان تیم خونه به خونه که برای پایان دادن به حواشی اخیر تصمیم به کسب سه امتیاز بازی داشتند باز هم راه دروازه حریف را در پیش گرفتند. هر چند آنها حملات متعددی روی دروازه حریف داشتند اما در باز کردن دروازه مسی ها ناموفق بودند تا اینکه در دقایق پایانی بازی و در دقیقه 86 حمید کاظمی دومین گل را وارد دروازه تیم مهمان کرد و در نهایت خونه به خونه موفق شد بازی را با حساب دو بر یک به سود خود به پایان برساند.


آنها با کسب این سه امتیاز 32 امتیازی شدند و با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم هم استانی خود در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند. در طرف مقابل تیم مس کرمان نیز با این شکست همچنان 27 امتیازی باقی ماند تا در رده نهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

 

گفتنی ست مس کرمان در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و از طرف هواداران شدیداً تحت فشار ِتعویضِ مربی می باشد.

دیدگاه‌ها