کد خبر : 1497678 | 24 دی 1396 ساعت 18:23 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتورسازی در انتظار منجی

270 دقیقه بدون گل زده و تنها یک امتیاز

شاگردان یحیی گل محمدی در سه دیدار اخیر خود در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده اند و با کسب تساوی بدون گل مقابل استقلال تنها یک امتیاز کسب کرده اند.

270 دقیقه بدون گل زده و تنها یک امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی و شاگردانش روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و تا پایان هفته نوزدهم با کسب 21 امتیاز در رده یازدهم قرار دارند. سرخپوشان تبریزی در 3 دیدار اخیر خود مقابل پرسپولیس، استقلال و نفت تهران 4 گل دریافت کرده اند بی آنکه موفق به زدن حتی یک گل شوند. آخرین امتیاز یحیی با تراکتور، به دیدار با استقلال و تساوی بدون گل با شاگردان شفر باز می گردد.


حالا گل محمدی در آستانه جدایی از این تیم تبریزی قرار گرفته و هرگز نتوانست توقعات هواداران پرشور این تیم را برآورده کند؛ البته او در نیم فصل اول به دلیل محرومیت تیمش از پنجره نقل و انتقالات با معضل کمبود بازیکن مواجه بود؛ اما در 4 هفته سپری شده در نیم فصل دوم با توجه به جذب بازیکن زیادی که انجام شد، انتظار می رفت شاهد اوج گرفتن تراکتوری ها باشیم که این رویا محقق نشد.


 جالب است بدانید تیم گل محمدی در این 19 بازی 22 گل دریافت کرد که از این تعداد 12 گل در 15 دقیقه های پایانی وارد دروازه تراکتوری ها شد. آنها بدترین آمار گل خورده را بین 16 تیم حاضر در این بازه زمانی داشتند که نشان از بی تجربگی و عدم تمرکز بازیکنان این تیم در حفظ نتیجه بود. افت قوای جسمانی تبریزی ها در 15 دقیقه های پایانی نیز مزید بر علت شد تا یحیی بارها نتیجه را در دقایق پایانی از دست بدهد.


تراکتوری ها این هفته در حالی میزبان علی دایی و شاگردانش در ورزشگاه یادگار امام هستند که گزینه های مختلفی همچون مصطفی دنیزلی، الکساندر نوری و حتی جواد نکونام برای جانشینی یحیی مطرح هستند.

دیدگاه‌ها