کد خبر : 1497750 | 25 دی 1396 ساعت 09:19 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

الیاسی: من هم گزینه اولم دنیزلی است

آخرین اخبار نیمکت تراکتور از زبان عضو هیات مدیره

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی توضیحاتی را درباره روند انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه کرد.

آخرین اخبار نیمکت تراکتور از زبان عضو هیات مدیره

به گزارش "ورزش‌سه"، جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی روز گذشته برگزار شد و در این جلسه اعضا به مدیرعامل ماموریت دادند با یحیی گل محمدی وارد مذاکره شده و برای تعیین تکلیف او اقدام کند. از این رو مصطفی دنیزلی و الکساندر نوری به عنوان گزینه های نهایی هیات مدیره تراکتورسازی برای سرمربیگری تیم معرفی شدند.


عباس الیاسی، عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی درباره جلسه دیروز به "ورزش سه" گفت: «جلسه خیلی خوبی داشتیم و درباره همه موضوعات مرتبط با تراکتورسازی صحبت کردیم. دغدغه های ما در تراکتورسازی دغدغه ملی است چراکه باشگاه تراکتور از باشگاه های قدیمی و بزرگ فوتبال ایران است که میلیون ها هوادار دارد. بر همین اساس همیشه تلاش کردیم تا تراکتورسازی در اوج باشد و هواداران را خوشحال کند. در جلسه روز گذشته نیز علاوه بر مباحث مالی باشگاه درباره تغییر و تحولات روی نیمکت صحبت کردیم که روند جلسه به خوبی پیش رفت.


وی درباره تغییرات کادرفنی تراکتورسازی عنوان کرد: من ابتدا باید درباره یحیی گل محمدی حرف بزنم؛ او از فوتبالیست های قدیمی و خوشنام فوتبال ایران است که سوابق خوبی در دوران بازی و البته مربیگری اش دارد. به هر دلیلی آقای گل محمدی در تراکتورسازی نتیجه نگرفتند و هواداران ناراحت هستند که البته حق را به هواداران می دهیم، اما اگر قرار به رفتن گل محمدی و قطع همکاری با او است، این موضوع باید در فضایی دوستانه حل شود. انشاءالله مدیرعامل باشگاه در فضایی دوستانه با گل محمدی توافق می کند و این مشکل حل خواهد شد.


عضو هیات مدیره تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا مجتبی حسینی هم از تراکتورسازی خواهد رفت، بیان کرد: نظر هیات مدیره این است که با توجه به سابقه خوب حسینی در فوتبال ایران، او به کارش ادامه دهد و اگر تغییرات در کادرفنی حاصل شد هم مشکلی در این خصوص پیش نیاید و حسینی در کنار مربی جدید فعالیت کند.


الیاسی درباره انتخاب دنیزلی و نوری به عنوان گزینه های نهایی سرمربیگری تراکتورسازی افزود: در جلسه دیروز نام 5 مربی مطرح شد که در نهایت روی الکساندر نوری و مصطفی دنیزلی به جمع بندی رسیدیم. البته دنیزلی رای بیشتری داشت و من هم یکی از موافقان حضور او هستم. دنیزلی مربی بزرگی است و قرار شده مدیرعامل به نمایندگی از باشگاه مذاکرات را جلو ببرد و انشاءالله این مربی ترکیه ای به ایران بیاید و هدایت تیم را برعهده بگیرد.


وی افزود: همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا تراکتورسازی به روزهای اوج خود برگردد. تمام تلاشمان این است که با برطرف کردن موانع همه چیز خوب شود و البته در این مسیر به کمک هواداران نیز نیاز داریم. امیدوارم بتوانیم تراکتورسازی بزرگ را در آینده مقتدرتر از گذشته ببینیم تا در آسیا و لیگ برتر حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

دیدگاه‌ها