کد خبر : 1497846 | 25 دی 1396 ساعت 15:41 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

منتفی شدن باکامنگا، فرصت اعاده حیثیت به قربانی

عدم حضور مهاجم کامرونی قربانی فرصت دوباره ای برای قربانی در دیدار با پدیده خواهد بود.

منتفی شدن باکامنگا، فرصت اعاده حیثیت به قربانی

به گزارش "ورزش سه"، پروژه جذب باکامنگا مهاجم کامرونی مورد نظر استقلال در شرایطی منتفی شد که استقلالی ها روز جمعه دیدار دشواری خارج از خانه برابر پدیده مشهد دارند و با توجه به اتفاقات رخ داده در هفته گذشته بیش از همیشه به حضور یک مهاجم آماده در خط حمله نیاز داشتند.


این مهاجم که شفر او را از میان گزینه های متعدد و با توجه به شرایط جسمانی و فیزیکی او انتخاب کرده بود، قرار بود یکشنبه شب وارد تهران شود اما اتفاقاتی پیش از سفر این بازیکن به تهران رخ داد که در نهایت حضور باکامنگای کامرونی در استقلال منتفی شد.


با توجه به جدایی شهباززاده و عدم جذب مهاجم جدید، استقلالی ها در دیدار با پدیده تنها قربانی را برای حضور در خط حمله در اختیار دارند؛ مهاجمی که در دقیقه 96 دیدار با سایپا موقعیت درخشانی را از دست داد و پس از این اتفاق، تا 48 ساعت اتفاقات بعد از موضوع قربانی را تبدیل به چهره ای حاشیه ای در رختکن استقلال کرد.


نگاه شفر، کادرفنی و هواداران ناراضی استقلال روز جمعه باز هم به قربانی در خط حمله خواهد بود تا شاید این بازیکن بتواند با گلزنی برابر تیم مهاجری، نه تنها روز بد خود برابر سایپا را جبران کند بلکه باز هم تبدیل به گزینه اول شفر برای خط حمله شود. منتفی شدن حضور مهاجم کامرونی فرصتی دوباره برای قربانی خواهد بود و این بازیکن شمالی این شانس را دارد تا در دیدار با پدیده اعاده حیثیت کند.

دیدگاه‌ها