کد خبر : 1497858 | 25 دی 1396 ساعت 16:15 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

دنیزلی بیاید هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود

آجورلو: دنیزلی برای سربلندی ما می‌آید

نشست صمیمى نماینده محترم ولى فقیه حضرت آیت الله آل هاشم و جمعى از اعضاى باشگاه تراکتورسازى در بیت معظم له برگزار گردید.

آجورلو: دنیزلی برای سربلندی ما می‌آید

به گزارش "ورزش سه" در این نشست که با حضور مدیرعامل و اعضاى هیات مدیره، همچنین اعضاى کانون هواداران تراکتورسازى و جمعى از مقامات استانى برگزار گردید آیت الله آل هاشم نماینده محترم ولى فقیه با اشاره به اهمیت ورزش در تعالیم اسلامى همچنین توجهات ویژه مقام معظم رهبرى نسبت به این موضوع اظهار داشت:لازم است هواداران پرشور تراکتورسازى همانطور که نسبت به تیم محبوب و همچنین شهر خودشان علاقه و تعصب دارند با حفظ حرمت و احترام متقابل از شعارهاى مناسبى در ورزشگاهها استفاده کنند تا فضاى فرهنگى خوبى ایجاد شود و فرهنگ اصیل آذربایجان را نشان دهند.


آیت الله آل هاشم در ادامه اظهار داشت:خود من را نیز از هواداران تراکتورسازى بدانید و در همینجا مى گویم اگر فضاى ورزشگاه سالم و اخلاقى و به دور از شعارهاى نامناسب باشد، قطعا در ورزشگاه حاضر مى شوم و مسابقات تراکتورسازى را در کنار شما مى بینم. در روزهاى پیروزى و موفقیت مغرور نشوید و در روز شکست صبور باشید. همچنین از توهین پرهیز کنید که مناسب فرهنگ دینى ما نیست. حتى اگر به شما توهین کردند در پاسخشان فحاشى و توهین نکنید. نباید در میدان ورزش دشمنى و کینه ایجاد شود که قطعا اتفاق بسیار بدى است.


در ادامه این جلسه که با حضور اقایان عباسى و الیاسى اعضاى هیات مدیره تراکتورسازى برگزار شد، آجورلو مدیرعامل باشگاه ضمن قدردانى از نماینده ولى فقیه همچنین توجه و حمایت آیت الله آل هاشم از موضوع فوتبال و تراکتورسازى گفت:ما باید در استان مطیع نماینده محترم ولى فقیه باشیم و قدردان ایشان هستیم که به این شکل از مجموعه تراکتورسازى حمایت مى کنند.


آجورلو اضافه کرد:امروز همه ما باید به دنبال اتحاد و برادرى و کنار گذاشتن اختلافات براى سربلندى و موفقیت تراکتورسازى باشیم. این موفقیت تنها با اتحاد ما حاصل مى شود. دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین اقوام ایرانى است وگرنه بین ترک و فارس و لر و عرب و عجم هیچ اختلافى وجود ندارد. همه ما زیر پرچم مقدس جمهورى اسلامى ایران در کنار هم زندگى مى کنیم. همانطور که در سال هاى دفاع مقدس براى هم جان مى دادیم. امروز دشمن به دنبال ایجاد تفرقه است؛ اما نباید بگذاریم در فوتبال اهداف خودش را دنبال کند و بین ما دشمنى به وجود آورد. فوتبال باید عامل برادرى و دوستى ها باشد.


آجورلو اضافه کرد: تبریز شهر علامه ها و بزرگان است. علامه جعفرى، علامه طباطبایى و علامه امینى نماد تبریز هستند. مرحوم شهریار نماد فرهنگ این شهر است. این فرهنگ اصیل را در ورزشگاهها به تصویر بکشید و شان و جایگاه بزرگ این مردم شریف را نشان بدهید. من فارس هستم؛ اما با کمال افتخار خدمتگذارى شما مردم آذربایجان را مى کنم، چون هیچ اختلاف و فاصله اى وجود ندارد و همه برادر هستیم.


مدیرعامل تراکتورسازى در ادامه گفت: وقتى موضوع آمدن سرمربى از ترکیه مطرح شد بعضى ها مى گفتند این مسئله حاشیه درست مى کند و مشکل ساز است؛ اما من گفتم کدام حاشیه و چه مشکلى؟ اگر دنیزلى هم بیاید هیچ مشکلى ایجاد نمى شود، چون براى کمک به فوتبال ما مى آید. ترکیه هم کشور همسایه ماست. در صورت حضور او برای سربلندی ایران و مردم آذربایجان در این کشور کار مى کند، براى موفقیت و سربلندى تراکتورسازى. هیچ اختلاف و فاصله اى هم وجود ندارد. مردم شریف آذربایجان هم جز این چیز دیگرى نمى خواهند. ما مى توانیم در کنار هم به موفقیت هاى بزرگى برسیم. از آذربایجان سرافراز که سر ایران است تا هرمزگان در جنوب کشور همه برادر هستیم.


آجورلو در پایان گفت:تا امروز ١١ میلیارد از بدهى گذشته این باشگاه را پرداخت کردیم. اعضاى هیات مدیره شاهد هستند که من در این مدت یک ریال براى خودم برداشتى نکردم. همچنین هیچ کمکى از جایى نگرفتیم و با درامدزایى این هزینه ها را تامین کردیم. با کمک هواداران بیش از این هم مى توانیم درامدزایى داشته باشیم و باشگاه را ثروتمند کنیم. ما باید به دنبال تحقق اهداف بزرگى باشیم که تراکتورسازى را در ایران و در اسیا سربلند کند.


ششگلانى رییس هیات فوتبال استان نیز در این نشست با قدردانى از آیت الله آل هاشم برگزارى چنین جلساتى را بسیار مفید و تاثیرگذار ارزیابى کرد.

دیدگاه‌ها