کد خبر : 1497946 | 25 دی 1396 ساعت 22:54 | 65.4K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش بی‌پایان کریم در یونان؛

انصاری‌فرد آقای گل شد، المپیا صدرنشین

ستاره ایرانی المپیاکوس در شب پیروزی و بازگشت تیمش به صدر جدول به تنهایی در رده اول برترین گلزنان سوپر لیگ یونان جای گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته هفدهم سوپر لیگ یونان تیم المپیاکوس در حالی که کریم انصاری‌فرد را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب و احسان حاج‌صفی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۱ امشب در استادیوم خانگی کارایسکاکیس به مصاف لامیا رده سیزدهمی رفت.

 

مارکو مارین با چیپ تماشایی گل اول المپیاکوس را در دقیقه ۹ به ثمر رساند؛ اما برتری این تیم ادامه پیدا کرد و روی اشتباه خط دفاعی لامیا، گیوم گیلت صاحب توپ شد و با پاس سریع خود، انصاری‌فرد را مقابل دروازه خالی حریف قرار داد تا این ملی‌پوش ایرانی دومین گل تیمش را در دقیقه ۳۷ بزند.

 

1276370

 

1276369

 

1276368

 

المپیاکوس این مسابقه خانگی را با پیروزی ۲ بر صفر مقابل لامیا به پایان برد تا ۳۸ امتیازی شود و مجددا در صدر جدول سوپر لیگ یونان قرار بگیرد که در این دیدار انصاری‌فرد به‌عنوان سومین تعویضی تیمش در دقیقه ۸۵ جای خود را به یورجویچ داد؛ اما احسان حاج‌صفی همانند هفته هجدهم تا پایان نیمکت‌نشین بود.

 

انصاری‌فرد با گلی که امشب مقابل لامیا به ثمر رساند، تعداد گل‌های این فصلش را به عدد ۹ افزایش داد تا به تنهایی در صدر جدول برترین گلزنان سوپر لیگ یونان قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها