کد خبر : 1498005 | 26 دی 1396 ساعت 09:40 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه القطر جدایی مدافع ایرانی را تایید کرد

طیبی در مسیر بازگشت به لیگ برتر

بعد از چند هفته گمانه زنی سرانجام باشگاه قطری جدایی مدافع ایرانی از این تیم در پنجره زمستانی را تایید کرد.

 طیبی در مسیر بازگشت به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه معرفی مهاجم برزیلی جدید باشگاه القطر مسئولان این باشگاه رسما از کنار گذاشتن مدافع ایرانی و دو بازیکن خارجی دیگر به درخواست سرمربی خود خبر دادند. روزنامه الوطن با اعلام این خبر مدعی شد محمد طیبی در حال طی کردن مراحل آخر فسخ قرارداد و تسویه حساب با این باشگاه است تا به فوتبال ایران بازگردد.


سعید المناعی مدیر باشگاه القطر در مراسم معارفه بازیکن جدید برزیلی گفت: «کالدرون، سرمربی فرانسوی تغییراتی در نتایج تیم قطر اس سی ایجاد کرد و مدیریت باشگاه معتقد است که تغییر 3 بازیکن دیگر خارجی شامل حبیبو، محمد طیبی و باباتواندی نیز یک امر ضروری بود».

 

1276429


او ادامه داد: «سرمربی جدید شاید به دنبال بازیکن جدیدی در خط میانی باشد چون 3 بازیکن خارجی نیم فصل نخست ما شامل حبیبو، طیبی و باباتواندی قطر اس سی را ترک کردند و باید جای خالی آنها پر شود که در حال حاضر فابیانو برزیلی از الکویت به القطر پیوسته است».


به این ترتیب تعداد لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر بار دیگر به سه نفر کاهش یافت تا محمد طیبی که این روزها شایعاتی پیرامون پیوستن او به یکی دو باشگاه لیگ برتری به گوش می رسد در اولین تجربه خارجی خود با ناکامی روبرو شود.

دیدگاه‌ها