کد خبر : 1498008 | 26 دی 1396 ساعت 09:45 | 42.4K بازدید | 1 دیدگاه

مربی ترکیه‌ای با شرایط کنار می‌آید؟

جزییات قرارداد دنیزلی با تراکتور؛ 250 هزار دلار آپشن!

در قرارداد پیشنهادی باشگاه تراکتورسازی با مصطفی دنیزلی مبلغ 250 هزار دلار پاداش در نظر گرفته شده است.

جزییات قرارداد دنیزلی با تراکتور؛ 250 هزار دلار آپشن!

به گزارش "ورزش‌سه"، مسئولان باشگاه تراکتورسازی از چند روز قبل مذاکرات رسمی خود را با مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه ای آغاز کرده اند و احتمالا طی یکی دو روز آینده با این مربی به توافق نهایی می رسند. مساله مهمی که درباره دنیزلی وجود دارد، قیمت بالای قرارداد او است. این مربی که همواره قراردادهای گرانقیمتی بسته، برای نیم فصل حضور در تراکتورسازی 500 هزار یورو از مسئولان این باشگاه درخواست کرده بود؛ اما این مبلغ به این شکل با موافقت مدیران باشگاه همراه نشد.


از سوی دیگر مصطفی آجورلو راهی ترکیه شده تا شخصا با دنیزلی پای میز مذاکره بنشیند. مدیران تراکتور در آخرین مذاکرات خود با مربی ترکیه ای 300 هزار دلار به عنوان مبلغ پایه به او پیشنهاد کردند و مابقی قرارداد به صورت آپشن به آن اضافه خواهد شد.


در بسته پیشنهادی باشگاه تراکتورسازی در صورتی که تیم از مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، 100 هزار دلار به قرارداد اضافه می شود و همچنین در صورت کسب سهمیه آسیایی از لیگ برتر 100 هزار دلار دیگر به دنیزلی پرداخت خواهد شد. ضمن اینکه موفقیت همزمان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر 50 هزار دلار پاداش جداگانه برای دنیزلی خواهد داشت.


به عبارت بهتر مسئولان تراکتورسازی علاوه بر 300 هزار دلار قرارداد اولیه با دنیزلی 250 هزار دلار پاداش برای او در نظر گرفته اند که می تواند قراردادش را تا پایان فصل به 550 هزار دلار برساند.


این در حالی است که قرارداد دنیزلی 1.5 ساله و به صورت مشروط است. یعنی تا پایان فصل توافق می شود و اگر در بحث های مالی برای سال آینده توافق حاصل شود، او در لیگ هجدهم نیز روی نیمکت سرخپوشان تبریزی می نشیند اما چیزی که مسلم است حضور دنیزلی در تراکتورسازی برای 11 بازی باقیمانده لیگ برتر و دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا است.


باید منتظر ماند و دید مذاکرات میان تراکتورسازی و دنیزلی چه زمانی نتیجه می دهد و این مربی ترکیه ای به ایران می آید یا خیر.

دیدگاه‌ها