کد خبر : 1498016 | 26 دی 1396 ساعت 10:02 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار اتفاقات ذوب‌آهن در تبریز

مجتبی حسینی، سرمربی موقت تراکتور مقابل سایپا

دستیار یحیی گل محمدی در بازی با سایپا به عنوان سرمربی موقت تراکتورسازی را هدایت می کند.

مجتبی حسینی، سرمربی موقت تراکتور مقابل سایپا

به گزارش "ورزش‌سه"، با قطعی شدن جدایی یحیی گل محمدی از جمع تراکتورسازان مسئولان این باشگاه هنوز با جایگزین او برای حضور در تبریز به توافق نهایی نرسیدند. اگرچه مسئولان تراکتور به دنبال حضور مصطفی دنیزلی در تبریز هستند؛ ولی توافق نهایی با این مربی ترکیه ای همچنان انجام نشده و همین امر باعث شده در آستانه بازی با سایپا شرایط تیم ویژه باشد.


از این رو گل محمدی حاضر شده 50 درصد از قراردادش را ببخشد تا جدایی اش رسمی شود؛ اما با نظر هیات مدیره باشگاه قرار بر این شده که با جدایی گل محمدی، مجتبی حسینی به عنوان مربی در کادرفنی کارش را ادامه دهد.


در این شرایط با توجه به غیبت گل محمدی، تمرینات تراکتورسازی فعلا زیر نظر مجتبی حسینی برگزار می شود. از طرف دیگر با توجه به اینکه تراکتور روز پنجشنبه باید در هفته بیستم لیگ برتر مقابل سایپا قرار بگیرد و تا آن زمان هم مقدمات حضور دنیزلی یا مربی دیگری روی نیمکت فراهم نخواهد شد، حسینی به عنوان سرمربی موقت تیم را هدایت خواهد کرد.


حسینی در ذوب آهن هم با جدایی یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی موقت منصوب شد و در نهایت تا پایان فصل هدایت سبزپوشان را برعهده گرفت. حالا این ماجرا در تراکتورسازی نیز تکرار شده و قرار است این مربی فعلا بالای سر تیم باشد تا سرمربی جدید بیاید و از آن پس به عنوان دستیار او فعالیت کند.

دیدگاه‌ها