کد خبر : 1498017 | 26 دی 1396 ساعت 10:04 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

جام‌های یحیی در اصفهان ماند

جدایی یحیی گل محمدی اتفاقی باور پذیر برای تراکتورسازی نبود. مربی که تیمش را تا نیم فصل کشاند و سعی کرد با جذب بازیکنان سرباز تراکتورسازی آماده را رهسپار نیم فصل دوم کند.

جام‌های یحیی در اصفهان ماند

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه همگان تصور می کردند با جذب بازیکنان سرباز، گل محمدی و تراکتورسازی راه خواهند افتاد؛ اما نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر و به خصوص شکست ناباورانه مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی سبب شد تا قرمزهای تبریزی بار دیگر شاهد جدال مدیریت و کادر فنی باشند.


یحیی که از چند جبهه مورد هجوم قرار گرفته بود، بالاخره ظرف روزهای اخیر دستهایش را به نشانه تسلیم بالا برد و به نظر می رسد مدیریت باشگاه، هواداران، بازیکنان قدیمی تراکتورسازی و فشار باشگاههای دیگر و رسانه ها به خاطر جذب ناجوانمردانه بازیکنان سرباز کار خودش را کرد.


حالا گل محمدی جدا شده بزرگ تراکتورسازان در نیم فصل است. مربی که جز با ذوب آهن جام بالای سر نبرد. پرسپولیس، نفت تهران، ذوب آهن، اکسین و تراکتورسازی تیمهایی بودند که گل محمدی در آنها به سرمربیگری پرداخت و به نظر می رسد کامیابی یحیی به دوران حضور او در ذوب آهن و کسب دو جام حذفی و یک سوپرکاپ در تیم اصفهانی تحت مدیریت آذری باز می گردد.


در واقع یحیی که با پرسپولیس نشان داد مربی خوبی است، نتوانست در نهایت با این تیم جام حذفی را بالای سر ببرد و در فینال مغلوب بزرگ بازی با سپاهان لقب گرفت. یحیی در نفت تهران منشا خیر شد و توانست این تیم را ارتقا دهد ولی موفق به بالا بردن جام نشد. یحیی پس از ذوب آهن در اکسین با مدیرانش به اختلاف نظر رسید و در تراکتورسازی هم به میانه راه نرسید.


یحیی شاید حالا به این موضوع فکر کند که ای کاش بازی دوستانه با ذوب آهن و آذری را خراب نمی کرد و تیم دوست داشتنی اش در اصفهان را بیشتر مراقبت می کرد. او و کادر فنی اش با شرایطی که در اصفهان داشتند شاید هم اکنون ذوب آهنی قدرتمند و مدعی در سطح آسیا را رهبری می کردند.

دیدگاه‌ها