کد خبر : 1498079 | 26 دی 1396 ساعت 12:58 | 55.7K بازدید | 1 دیدگاه

اشتباه پرسپولیس؛ تاکید روی آرزوهای اشتباهی!

احتمال کاهش محرومیت پرسپولیس وجود دارد؛ اما آیا در مقطعی که فعلا این کاهش محرومیت قطعی نشده و در تابستان قرارداد یازده بازیکن به اتمام می رسد، به صلاح است که بگوییم محرومیت از جذب بازیکن لغو می شود؟

اشتباه پرسپولیس؛ تاکید روی آرزوهای اشتباهی!

به گزارش "ورزش سه"، درباره اینکه راهکار کاهش محرومیت پرسپولیس چیست هم باید بگوییم فیفا طبق بند چهار ماده هفده آیین نامه انضباطی اش پرسپولیس را به دلیل تحریک طارمی به عدم پایبندی قراردادش با ریزه از دو پنجره محروم کرده است. در مقابل باشگاه درcas هم این ادعا را طرح کرده که طارمی 24فروردین (سه روز قبل از دربی 82) با پرسپولیس توافق نامه و قرارداد دو ساله بسته و سی خرداد بر سر جزییات و بندهای قرارداد توافق کرده و بعد به ریزه رفته. در واقع با این ادعا عملا مدعی شده ایم ریزه اسپور تخلف کرده نه پرسپولیس و در چنین حالتی اگر casادعای پرسپولیس را قبول کند، آن وقت این ریزه است که باید محکوم شود. این وسط فقط طارمی در دفاعیه ارسالی به cas ادعا کرده: باشگاه پرسپولیس نقشی در تحریک بنده نداشته.

حالا همین ادعای طارمی از یک سو و همکاری ریزه اسپور و دفاعیه مصلحتی آنها  در قبال ادعای پرسپولیس است که می تواند کمک کند به اینکه casحکم کاهش محرومیت از دو به یک پنجره را صادر کند وگرنه راهی که باشگاه رفته بوده را می توانیم به جرات یک اصرار بیهوده و تکرار یک اشتباه استراتژیک بدانیم.

 

در هر صورت وقتی این محرومیت هنوز لغو نشده چرا بر مبنای وعده ها و احتمالات باید برخی مربیان و مسوولان حرفی بزنند که می تواند اتوماتیک وار بازیکنی که آزاد می شود را وسوسه کند به اینکه فکر لژیونر شدن باشد (چون باشگاه می تواند بازیکن بگیرد؟)

دیدگاه‌ها