کد خبر : 1498143 | 26 دی 1396 ساعت 16:44 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

3 امتیاز پدیده برای فرار شفر از انتقاد بزرگ

سرمربی آلمانی استقلال این روزها به دلیل نتیجه نگرفتن در خارج از خانه انتقادات زیادی را تحمل می کند.

3 امتیاز پدیده برای فرار شفر از انتقاد بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دو دیدار گذشته خود موفق به کسب پیروزی نشد و روند صعودی این تیم در جدول با وقفه رو به رو شده است. سرمربی آبی ها که بعد از حضور او استقلال همواره روند صعودی در جدول داشت، با از دست دادن 4 امتیاز و ثبت تنها یک گل زده در دو دیدار قبلی، هواداران این تیم را نگران کرده است.


از سوی دیگر این روزها دو انتقاد مهم از شفر مطرح می شود؛ عدم نتیجه گیری در دیدارهای خارج از خانه و ادامه ضعف استقلال در خط حمله. آبی پوشان در مشهد برابر پدیده کار سختی دارند و در تجربه های قبلی تنها یک مرتبه موفق به کسب سه امتیاز در ثامن شدند و در نیم فصل اول نیز نتوانستند سیاه جامگان انتهای جدولی را در ثامن شکست دهند.


شرایط استقلال از یک سو و اهمیت کسب سه امتیاز خارج از خانه باعث شده تا سه امتیاز این دیدار برای سرمربی آلمانی بسیار حیاتی باشد و شفر که این روزها به شدت درگیر پرونده جذب یک بازیکن خارجی است، انگیزه زیادی برای پایان روند نبردن ها دارد. شکست پدیده در خانه همچنین به این سرمربی آلمانی کمک می کند تا راحت تر از کارنامه خود در دیدارهای خارج از خانه که این روزها انتقادات زیادی پیرامون آن مطرح می شود، دفاع کند.

دیدگاه‌ها