کد خبر : 1498198 | 26 دی 1396 ساعت 18:30 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل باشگاه مس کرمان استعفا داد

سید امجد مسعودزاده روز گذشته استعفای خود را تقدیم هییت مدیره باشگاه مس کرد تا در خصوص اینده مدیریتی باشگاه مس ،اعضای هییت مدیره این باشگاه تصمیم گیری نهایی کنند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان استعفا داد

به گزارش "ورزش سه" مدیرعامل باشگاه مس کرمان تیرماه سال گذشته در راس باشگاه قرار گرفت و در مدت حضور خود توانست باشگاه مس را به یک باشگاه حرفه ایی تبدیل کند. شاخص مدیریتی وی انضباط مالی و توجه به اکادمی باشگاه و باشگاه داری حرفه ایی بود که به همین دلیل بارها از سوی سران صنایع مس ایران به عنوان مدیر نمونه مورد تجلیل قرار گرفت.وی از معدود مدیرانی است که در ایران به فوتبال پایه فوق العاده اهمیت می دهد و توانسته است تمامی تیم های پایه خود را به لیگ برتر برساند. ضمن انکه موفقیت تیم های دیگر غیرفوتبالی مس نیز از دیگر موفقیت های باشگاه در دوسال گذشته بوده است.


خبر استعفای وی از صبح امروز موجی را برای بازگرداندن وی به راه انداخته است که هواداران بازیکنان مربیان و حتی اولیای بازیکنان تیم های پایه حمایت همه جانبه از این مدیر بومی را خواستار شده اند.


 ضمن انکه تعدادی از هواداران و کارمندان باشگاه مس نیز صبح امروز با تجمع در باشگاه مس حمایت قاطع خود را از سید امجد مسعودزاده ابراز داشتند.


قرار است جلسه فوری هییت مدیره باشگاه مس کرمان امروز برگزار و در این خصوص تصمیم گیری شود.

دیدگاه‌ها